سرمربی سپیدرود با بیان اینکه معتقدم نتیجه بازی امروز دربی گیلان خارج از زمین بازی شکل گرفت، گفت: از کمیته داوران می‌خواهم که در داوری بازی امروز ملوان و سپیدرود بازبینی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرانزلی، علی نظرمحمدی امشب پس از دربی گیلان در جمع خبرنگاران با موثر دانستن تصمیمات داور در نتیجه به دست آمده، اظهار داشت: از کمیته داوران می‌خواهم که در امر داوری بازی امروز ملوان و سپیدرود بازبینی داشته باشند تا تیم سپیدرود این‌چنین در مسابقات دچار مشکلات عدیده نشود.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت اعلام کرد: در بازی گذشته یک پنالتی بر روی پویا نزهتی اتفاق افتاد و در این بازی نیز داور بازی اتفاقات عجیبی را برای تیم سپیدرود رقم زد که از کنترل همگان خارج بود.

وی با بیان اینکه مسئولیت شکست در این بازی را قبول می‌کنم، گفت: تیم ما شایسته باخت در این دیدار نبود و معتقدم با اتفاقات درون زمین نباختیم بنابراین تصمیمات داور باعث شد تا روند بازی تغییر کند و اگر این اتفاقات نمی‌افتاد به‌طور حتم نتیجه بازی به گونه دیگری رقم می‌خورد.

نظرمحمدی با بیان اینکه تیم سپیدرود یک تیم خصوصی است، در مورد حاشیه‌های بازی گفت: از دقیقه ۲۰ بازی انواع و اقسام فحاشی‌ها نسبت به تیم سپیدرود انجام شد و این موضوع در پی داوری‌های محسن ترکی اتفاق افتاد و اشتباهات مکرر داوری در وارد کردن هیجانات بر روی سکوها موثر بود.

وی با تاکید بر بازی خوب بازیکنان سپیدرود در این بازی بیان کرد: باریکنان سپیدرود ۹۰ دقیقه در این بازی جنگیدند و تمام توان خود را در میدان به نمایش گذاشنند اما تیم سپیدرود باید با ۱۲ نفر در این بازی می‌جنگید اما اخراج های مکرر و حواشی آن باعث شد تا نتیجه بازی و انرژی بازیکنان تلف شود و شرایط دیگری رقم بخورد.

سرمربی سپیدرود با تکرار اینکه نتیجه بازی خارج از زمین بازی شکل گرفت، افزود: به جهت سقوط ملوان به لیگ دسته یک و اتفاقات روی داده در واگذاری تیم نفت به انزلی، فدارسیون فوتبال می‌خواست این مسئله را از دل باشگاه ملوان بیرون بیاورد و دلخوری‌های ملوان جبران شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )