در تمرین امروز استقلال، دروازه‌بان این تیم مصدوم شد اما در نهایت به کارش ادامه داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال تهران امروز از ساعت ۱۸ در زمین شماره ۲ آزادی برگزار شد.

* قبل از آغاز تمرین دکتر نوروزی رئیس کمیته پزشکی باشگاه استقلال که به تازگی از المپیک ریو بازگشته ‌بود به تمرین استقلال آمد و خاطرات المپیک ریو را برای استقلالی‌ها بازگو کرد. پس از حضور او در تمرین بازیکنان و کادر فنی استقلال به او خوشامدگویی داشتند و مدام با او شوخی می‌کردند.

* بازیکنان از ساعت ۱۸ وارد زمین شدند و زیر نظر منصوریان به حرکات کشش و نرمشی روی آوردند. در ادامه بازیکنان حدود ۱۵ دقیقه مشغول بازی هندبال شدند که در این تمرین بازیکنان استقلال بسیار شاداب بودند.

* یعقوب کریمی هافبک چپ استقلالی‌ها به دلیل مصدومیت امروز چند دقیقه با پزشک استقلال صحبت کرد و دکتر ستوده به او گفت که نگران مصدومیت پای خود نباشد چرا که پارگی در آن دیده نشده است. کریمی چند دقیقه پس از صحبت با پزشک تیم استقلال، تمرین استقلال را ترک کرد.

* دروازه‌بانان امروز زیر نظر حمید بابازاده مربی‌ دروازه‌بان‌ها تمرینات خود را دنبال کردند. در حاشیه تمرین دروازه‌بان‌ها در یک صحنه مهدی رحمتی دچار مصدومیت از سمت شانه چپ شد که دقایقی کادر فنی استقلال از این موضوع ناراحت شدند که شاید رحمتی دچار مصدومیت شده است اما کاپیتان استقلال فقط دچار مصدومیت جزیی شده بود و سپس به تمرینات خود ادامه داد.

* در تمرین امروز استقلال هواداران کمی حضور داشتند و حدود کمتر از ۲۰ نفر هوادار به تمرینات آبی‌پوشان آمده بودند.

* پس از تمرین هندبال بازیکنان زیر نظر کادر فنی استقلال به ۴ گروه تقسیم شدند و تنیس فوتبال بازی کردند.

* علیرضا منصوریان در اواسط تمرین از تمرینات جدا شد و با بهداشت فریبا مدیر فنی تیم استقلال و نصرالله عبداللهی سرپرست تیم استقلال نشست ۳۰ دقیقه‌ای برگزار کردند و در خصوص وضعیت تیم استقلال در روزهای آینده صحبت کردند.

* بازیکنان پس از تنیس فوتبال بدن‌های خود را سرد کردند و به تمرینات امروز خود پایان دادند.

* علی قربانی هم در اواخر تمرین به خاطر مصدومیت جزئی از بازیکنان جدا شد و به سمت رختکن رفت.

* آبی‌پوشان فردا از ساعت ۱۸ تمرین خود را برگزار خواهند کرد و سپس روز یکشنبه در یک دیدار تدارکات به مصاف راه‌آهن خواهند رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.