تمرین امروز تیم فوتبال استقلال با حضور دکتر امین نوروزی و در حالی که کادر فنی جلسه‌ای را قبل از آغاز تمرین برگزار کرده بود انجام شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۸ در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی در حالی برگزار شد که تماشاگران مجوز ورود به محل تمرین را نداشتند و تنها چند نفر توانستند با حربه‌های مختلف خود را به محل تمرین رسانده و نظاره گر برنامه های تاکتیکی آبی پوشان باشند.

*دکتر امین نوروزی بعد از بازگشت از برزیل در تمرین امروز آبی پوشان شرکت کرد و قبل از آغاز تمرین با کادر فنی تیم فوتبال استقلال عکس یادگاری گرفت.

* بهتاش فریبا و نصرالله عبداللهی در تمرین امروز حاضر بوده و از روی نیمکت برنامه‌های تاکتیکی را نظاره کردند.

* هنگامی که هنوز تمرین آغاز نشده بود بهتاش فریبا قصد صحبت با بختیار رحمانی را داشت که البته با توجه به زده شدن سوت آغاز تمرین وی از رحمانی خواست ابتدا تمرین کندو سپس با او صحبت کند.

* هرائیر مگویان مدافع ارمنی استقلال به دلیل سفر به ارمنستان در تمرین امروز غایب بود.

* یعقوب کریمی بعد از چند روز غیبت در تمرینات امروز در ورزشگاه آزادی حاضر شد اما بعد از گفت‌وگو با دکتر نوروزی و محمد خرمگاه محل تمرین را ترک کرد و به کلینیک دکتر نوروزی رفت.

* حمید بابازاده در تمرین امروز استقلال با مهدی رحمتی سید حسین حسینی و ارشیا بابازاده تمرین کرد. در اواسط تمرین پسر مربی گلرهای استقلال دچار غفلت شد و به همین علت پدر فرزند خود را جریمه کرد و از او خواست در حضور سایر گلرها شنا برود. همچنین در حین تمرین امروز مهدی رحمتی از ناحیه کتف دچار آسیب دیدگی شد ولی بعد از چند دقیقه دوباره به تمرین برگشت.

* بازیکنان استقلال در ابتدای تمرین امروز کار هوازی انجام داده و سپس بازی «دستش ده» بازی کردند. در بخش بعد نیز استقلالی‌ها در چند گروه بازی تنیس فوتبال انجام دادند که در این قسمت علیرضا منصوریان از جمع شاگردانش جدا شد و در کنار عبدللهی و فریبا جلسه‌ای را برگزار کرد.

* هنگامی که تمرین رو به پایان بود دکتر نوروزی سمت دروازه‌بانان استقلال امد که رحمتی با حالتی خندان و کنایه به نوروزی خوشامد گفت و اعلام کرد که از ناحیه گردن چند وقتی است که دچار مشکل است وقتی نوروزی از دروازه‌بان استقلال خواست تا او را معاینه کند رحمتی با تعجب گفت الان دیگر درد ندارم ولی وقتی شما را می‌بینم خوب می‌شوم!

* قرار است تیم استقلال مجددا تمرینات خود را فردا پیگیری کند و آبی پوشان روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف راه‌آهن بروند. در ابتدا قرار بود این مسابقه روز شنبه برگزار شود اما به دلیل بازی راه آهنی‌ها در شیراز این مسابقه به روز یکشنبه موکول شد.

به گزارش خبرگزاری فارس تیم فوتبال استقلال روز ۲۱ شهریور ماه در ورزشگاه آزادی میزبان ماشین سازی تبریز خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.