سرمربی تیم فوتبال ساوتهمپتون می گوید علیرغم اینکه باشگاه منچستریونایتد خواهان «ژوزه فونته» مدافع این تیم است، وی برای ماندن به توافق رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته گذشته «ژوزه مورینیو» سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از اظهار علاقه اش به «ژوزه فونته»، مدافع ملی پوش پرتغالی باشگاه ساوتهمپتون، اجتناب کرد اما به نقل از «ساکرنت» اویل این ماه یونایتد مذاکراتی غیر رسمی برای جذب این بازیکن ۳۲ ساله انجام داده بود.

باشگاه آرسنال نیز برای جذب این مدافع ابراز علاقه کرده است ولی «کلود پوئل» سرمربی ساوتهمپتون گفت وی برای حضوری موفق در لیگ برتر و لیگ اروپا با باشگاه به توافق رسیده است.

«پوئل» گفت: در حال حاضر وضعیت «ژوزه» آماده و طبیعی است و همیشه روی فوتبال و تیمش متمرکز است. برای باشگاه و من مهم بود که «ژوزه» را در تیم حفظ کنیم زیرا شخصیت خوبی دارد، یک حرفه ای و رهبری خوب است. مهم است که «ژوزه» را حفظ کنیم. طبیعی است که در ابتدای پیش فصل یا بعد از مسابقات یورو افکار مختلفی داشته باشیم اما اکنون همه چیز مرتب است.

وی همچنین افزود: «ژوزه» برای تیم و همچنین هواداران بازیکن مهمی است زیرا آنها او و شخصیتش را دوست دارند و فکر می کنم کار وی با ساتهمپتون تمام نشده است. فرصتهای خوبی در لیگ اروپا و بازی های مختلف لیگ برتر داریم و حفظ «ژوزه» برای من خیلی اهمیت دارد و خودش با این مسئله مشکلی ندارد. مذاکرات خوبی با مدیر باشگاه داشت و اکنون همه چیز مرتب است. وی (مدیر باشگاه) می تواند خوشحال باشد چون «ژوزه» می ماند و بازیکن خوبی برای تیم است.

به گزارش «دیلی میرر»، «فونته» که تا سال ۲۰۱۸ با تیمش قرارداد دارد، برای افزایش دستمزد هفتگی اش از ۴۵ هزار پوند به ۷۰ هزار پوند، با باشگاه ساوتهمپتون به توافق رسیده است.

همچنین به نقل از «دیلی اکو»، این پیشنهاد که شامل تمدید قرارداد نمی شود، هنوز به امضا نرسیده است اما باشگاه صرفنظر از اینکه «فونته» امضا بکند یا خیر، وی را نخواهد فروخت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.