کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی اعتقاد دارد که اتفاقات حاشیه‌ای دیدار دوستانه این تیم برابر پیکان، به‌دلیل اعتراض‌های متعدد بازیکنان حریف بوده است.

مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ضمن بیان این مطلب گفت: وقتی می‌گوییم بازی دوستانه، پس همه چیز مشخص است. نمی‌دانم چرا بازیکنان پیکان از ثانیه یک بازی اعتراض می‌کردند و به هر چیزی معترض بودند. از طرفی داور هم یک داور حرفه‌ای نبود که بخواهد بازی را کنترل کند. در این مواقع بازیکنان باید شرایط را درک کنند که متأسفانه این کار را نکردند.

«اگر پیکانی‌ها مدام اعتراض نمی‌کردند هیچ وقت این حاشیه‌ها ایجاد نمی‌شد»، کیانی با بیان این جمله در مورد درگیری امیرحسین صادقی و فرزاد حاتمی عنوان کرد: من نمی‌خواهم از هم‌تیمی خودم طرفداری کنم، ولی باید بگویم که صادقی مقصر بود نه حاتمی. واقعاً تماشای برخی صحنه‌ها در آن بازی برای من تأسف‌آور بود.

وی در ادامه در واکنش به نگرانی مسئولان پرسپولیس از برگزاری بازی این تیم برابر تراکتورسازی در زمین اختصاصی سرخپوشان تبریزی تأکید کرد: به‌نظرم بابت بازی با پرسپولیس نگرانی وجود ندارد. اولاً که قرار است براساس گنجایش ورزشگاه، تماشاگر به استادیوم بیاید، در ضمن ما در لیگ امسال در این ورزشگاه بازی کرده‌ایم و باید بگویم شرایط بازی رسمی با بازی دوستانه خیلی فرق دارد.

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی همچنین در خصوص آماده نشدن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برای هفته پنجم لیگ برتر گفت: بازی نکردن در این ورزشگاه برای ما اصلاً خوب نیست، چون نمی‌توانیم از حمایت هواداران به‌صورت کامل بهره ببریم. نمی‌دانم چرا آماده شدن ورزشگاه این‌قدر طول کشید.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی همچنین ابراز امیدواری کرد، تیمش با آمادگی کامل به پرسپولیس برود و افزود: بازی مقابل پرسپولیس سخت و دشوار است، ولی ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم و فقط برای برد به میدان خواهیم رفت. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید در چنین بازی‌هایی مقابل حریفان مستقیم خود برنده شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.