سرپرست تیم فوتبال پیکان می‌گوید هواداران تراکتورسازی با سنگ سر علی حمودی را شکستند اما رئیس کانون هواداران تراکتورسازی این ادعا را رد می‌کند!

به گزارش خبرگزاری فارس،برنامه "هوادار" در رادیو ورزش ، در گفتگویی با قلچ خانی، رئیس کانون هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز؛ همچنین محمدرضا طهماسبی، سرپرست تیم پیکان، به بررسی علت ناتمام ماندن بازی تراکتورسازی و پیکان پرداخت.

قلچ خانی، رئیس کانون هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، در پاسخ به این سوال که چرا در بازی روز گذشته مقابل تیم پیکان، هواداران شما واکنش نشان دادند؛ آیا آنها شروع کننده این مشکل بودند یا از دل مسابقه و بازیکنان، افرادی طرفداران را تحریک کردند، اظهار داشت: نمی دانم چطور این مطلب را به شما رسانده اند؛ ما مورد خاصی از سوی تماشاگران نداشتیم. دیروز وقتی بازی یک مقدار از حالت عادی خارج شد و برخی بازیکنان از خود خشونت نشان دادند، مسئولین هر دو تیم تصمیم گرفتند بازی را ادامه ندهند. افرادی که با هم درگیر شدند، درگیری داخلی بین خودشان بود؛ البته هواداران ما یک مقدار اعتراض کردند که به درخواست ما، مجدداً آرامش بین تماشاچیان برگشت. در اخبار می خوانم درگیری و سنگ پرانی شده است؛ من که تا آخر بازی آنجا بودم همچین موردی ندیدم. اگر بازیکنان تیم پیکان انصاف داشته باشند، خود می دانند که ما با احترام و تشویق آنها را بدرقه کردیم.

وی، در پاسخ به این پرسش که آیا شما به عنوان رئیس کانون هواداری تراکتور قصد دارید واکنشی به این اتفاقات نشان دهید، تشریح کرد: دیروز یک بازی دوستانه انجام شد که در جریان بازی مسئولین هر دو تیم شاید به دلیل اینکه بازیکنانشان آسیب نبینند و جو متشنج تر نشود،صلاح دیدند که بازی را تا دقیقه ۶۰ بیشتر ادامه ندهند.

محمدرضا طهماسبی، سرپرست تیم پیکان، در پاسخ به این سوال که دیدار روز گذشته که شما ۲-۰ هم پیش بودید، ناتمام ماند؛ علت این اتفاق چه بود، بیان کرد: نیمه اول بازی بسیار خوبی بود و هر دو تیم مسابقه رضایت بخشی را به نمایش گذاشتند. ما در نیمه اول به هدف هایمان رسیدیم؛ اما متأسفانه پس از گذشت ۵ دقیقه از نیمه دوم، مهدی کیانی و گادوین منشا با هم درگیر شدند که آن قضیه با مداخله جلالی خاتمه پیدا کرد. در دقیقه ۵۲ بازی، فرزاد حاتمی یک تکل خشن روی پای امیرحسین صادقی رفت که این اتفاق درگیری شدیدی را به وجود آورد.

وی، تصریح کرد: در این دیدار، از روی سکوها، حدود ۳، ۴ سنگ پرتاب شد که من نمی توانم بگویم تعداد زیادی بود. متأسفانه در آن شلوغی ها، یک سنگ به سر علی حمودی برخورد کرد و منجر به شکستن سر او شد. ما هم بازیکنان را از تماشاچیان دور کردیم و به رختکن هدایت کردیم و بازی ناتمام ماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.