رئیس مجموعه ورزشی یادگار امام گفت: تراکتورسازی دیگر نمی‌تواند به صورت رایگان در ورزشگاه یادگار امام بازی کند و هر تیمی که می‌خواهد در ورزشگاه یادگار میزبان باشد باید پول پرداخت کند.

حبیب مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد مراحل بازسازی زمین چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: مرحله گرفتن تست از لوله‌های هیتینگ زمین امروز به پایان رسید و دو سه ایرادی که این بخش داشت با تلاش دست‌اندرکاران برطرف شد. از فردا عملیات شن‌ریزی آغاز می‌شود و با توجه به اینکه مکن است لوله‌های هیتینگ آسیب ببیند مجبوریم این کار را به صورت دستی انجام دهیم.

وی در مورد اینکه چه زمانی چمن‌های ورزشگاه وارد ایران می‌شود، تصریح کرد: پیمانکار ورزشگاه عازم ترکیه شده و قرار است اقدامت لازم برای فرستادن اولین محموله چمن را انجام دهد تا امور مربوط به آزمون و خطا را انجام دهیم و با رد کردن چمن‌ها از گمرک بستر را برای ورود محموله‌های بعدی فراهم کنیم. حدود ۷-۸ روز دیگر اولین انتقال چمن صورت می‌گیرد و امیدوارم سایر چمن‌ها هم به راحتی به ایران بیایند تا شرمنده هواداران نشویم. با این شرایط به طور قطعی ورزشگاه یادگار امام برای بازی پرسپولیس و تراکتورسازی آماده نمی‌شود اما تلاش می‌‌کنیم چمن را برای دیدارهای بعدی تراکتورسازی و ماشین‌سازی آماده کنیم.

رئیس مجموعه ورزشی یادگار امام در مورد اینکه بعد از پهن کردن چمن‌ها باید مرحله ریشه‌دوانی انجام شود خاطرنشان کرد: مرحله ریشه‌دوانی برایمان اهمیت زیادی دارد. در شرایطی که به فصل پاییز نزدیک می‌شویم این کار با سرعت کمتری انجام می‌شود. ما باید ریشه‌دوانی را به طور دقیق انجام دهیم تا بتوانیم به راحتی از چمن استفاده کنیم.

مقصودی در مورد اینکه مسئولان تراکتورسازی خواهان این هستند که هرچه زودتر چمن آماده شود، گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا این مجموعه برای استفاده فوتبال تبریز آماده شود. ما از باشگاه تراکتورسازی و ماشین‌سازی هم طلب همکاری داریم. تراکتورسازی در ۴ سال اخیر یک ریال بابت برگزاری بازی در یادگار امام پرداخت نکرده و این در حالی است که تیم‌های تهرانی برای بازدید از ورزشگاه آزادی اجاره پرداخت می‌‌کنند. ما از این دو باشگاه می‌خواهیم از این پس با توجه به اینکه بحث اقتصاد مقاومتی هم در تمامی ارکان کشور در حال اجرایی شدن است به تعهدات مالی خود در قبال ورزشگاه عمل کنند و بدون شک از این به بعد برای برگزاری بازی باید حق اجاره بدهند و الا ما با مشکل روبرو می‌شویم چراکه نگهداری چمن آبیاری و ... نیازمند پرداخت هزینه است.

وی در مورد اینکه ۲۵ هزار صندلی ورزشگاه تخریب شده و چه زمانی عملیات جایگزینی صورت می‌گیرد عنوان کرد: اقدامات و رایزنی‌های لازم از سوی جمشید نظمی مدیرکل محترم ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در این راستا انجام می‌شود تا تامین اعتبار صورت بگیرد. نظمی در این مدت خیلی زحمت کشیده و تلاش زیادی کرده است. امیدوارم این اتفاق هم هرچه زودتر صورت بگیرد و بتوانیم عملیات جایگزینی صندلی را انجام دهیم. این کار نیازمند طی شدن یک پروسه ۵ ماهه است چراکه در هر روز بیش از ۲۰۰ صندلی نمی‌توان نصب کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.