مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ معتقد است این تیم نباید رقبای خود در مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان از جمله روستوف را دست‌کم بگیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با انجام قرعه‌کشی مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد که بایرن مونیخ در گروه D باید با تیم‌های اتلتیکومادرید اسپانیا، پی‌اس‌وی آیندهوون هلند و روستوف روسیه تقابل کند.

کارل هاینتس رومنیگه درباره قرعه‌ای که نصیب این تیم شد، اظهار داشت: اتلتیکومادرید حریف خیلی قدرتمندی است. پیش از این هم هرگز با تیم‌های آیندهوون و روستوف بازی نکرده‌ایم. روستوف مسیر طولانی را برای رسیدن به این مرحله پیموده است و به‌طبع حریف آسانی نخواهد بود. باید چنین رقبایی را جدی گرفت و دست‌کم گرفتن آنها بی‌معنی است.

مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ در ادامه عنوان کرد: بایرن باید تمرکز بالایی در تقابل با رقبای خود در فصل جدید لیگ قهرمانان داشته باشد. سپس باید امیدوار باشیم که به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرده و این کار را عملی کنیم.

سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی، دو ملی‌پوش کشورمان عضو تیم فوتبال روستوف هستند و این فرصت را دارند تا خود را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به تیم‌های مطرح اروپایی از جمله بایرن مونیخ نشان دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.