مدیر ورزشی تیم فوتبال منچسترسیتی تأکید کرد قرعه سختی به این تیم در لیگ قهرمانان خورده، اما با این حال هدف آنها تکرار موفقیت فصل گذشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیکسی بگریستین در خصوص هم‌گروهی منچسترسیتی با تیم‌های بارسلونا، مونشن گلادباخ و سلتیک در گروه C فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا به شبکه تلویزیونی «بی‌تی اسپورت» گفت: قرار گرفتن در این گروه کابوس نیست، چون ما در یک تورنمنت شگفت‌انگیز هستیم و از این بابت خوشحالیم. با وجود تیم‌های بارسلونا، بورسیا دورتموند و بورسیا مونشن‌گلادباخ گروه‌مان خیلی خیلی دشوار است. به‌هر حال از اینکه در این رقابت‌ها هستیم، خوشحالیم. ما فصل گذشته تا مرحله نیمه نهایی پیش رفتیم و می‌خواهیم این فصل هم تا جمع چهار تیم برتر صعود کنیم.

وی در مورد شناخت سرمربی اسپانیایی من‌سیتی از رقبای این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان عنوان کرد: گواردیولا به‌خاطر سه فصل حضورش در فوتبال آلمان شناخت خیلی خوبی از بورسیا مونشن‌گلادباخ دارد. شاید این مزیت به حساب نیاید، اما حدقل از آنها شناخت دارد. پپ همچنین بارسلونا را به‌خوبی می‌شناسد و سعی می‌کنیم اطلاعات لازم از سلتیک را هم به او بدهیم. به‌هر حال ما در تورنمنتی فوق‌العاده‌ و در گروه جالبی هستیم.

مدیر ورزشی تیم فوتبال منچسترسیتی در پایان خاطرنشان کرد: فصل گذشته هر دو بازی رفت و برگشت مقابل بورسیا مونشن‌گلادباخ دشوار بود و این فصل هم اوضاع در تقابل با این تیم به همین منوال خواهد بود. آنها تیم خیلی قدرتمندی هستند. در مورد بارسلونا هم باید گفت که بارسایی‌ها همیشه مدعی قهرمانی هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.