ویتالی موتکو، وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال روسیه از توانمندی بالای تیم روستوف جهت رقابت های با تیم های گروه D لیگ قهرمانان اروپا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم روستوف با در اختیار داشتن سردار آزمون و سعید عزت اللهی با تیم های مطرح و قدرتمند بایرن مونیخ، آتلتیکو مادرید و پی اس وی آیندهوون هلند در گروه D لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهد کرد.

ویتالی موتکو، وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال روسیه در رابطه با حضور تیم روستوف در گروه D لیگ قهرمانان اروپا گفت: در این گروه دو غول بزرگ فوتبال اروپا متشکل از تیم های بایرن مونیخ و آتلتیکو مادرید قرار دارند و قطعا روستوف جدال سختی با آنها خواهد داشت.

وی در ادامه اظهار داشت: روستوف به خاطر بازی بازی با آژاکس آمستردام در مرحله حذفی لیگ قهرمانان می تواند با آرامش بیشتری به مصاف پی اس وی آیندهوون برود. من آرزو می کنم روستوف بتواند از گروه D صعود کند و از سویی می خواهم به هواداران روستوف بگویم که بازی برابر تیم های بایرن مونیخ و آتلیکو مادرید می تواند بسیار جذاب و تماشایی باشد.

موتکو در خاتمه تاکید کرد که روستوف توانمندی رقابت با تیم های قدرتمند اروپایی را دارد و می تواتد به خوبی از امتیاز میزبانی دیدارهای خود استفاده کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.