رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر ضمن تاکید بر اینکه برخی تیم های لیگ یک توان و بضاعت مالی بالایی دارند گفت: به شرط استاندارد سازی مد نظر AFC می‌توانند در لیگ برتر هم به میدان بروند.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر در گفتگویی تلویزیونی گفت: ما به هیات رئیسه سازمان لیگ که فعلا از آقایان شیرازی، عابدینی، کاظمی و قنبرزاده تشکیل شده اند و البته باید پنج نفر باشند، پیشنهاد داده بودیم که سه تیم از لیگ یک صعود کنند اما ما فقط پیشنهاد دهنده بودیم و گروه های تصمیم ساز کسانی دیگری بودند.

وی در ادامه افزود: مسابقات لیگ یک بسیار فشرده برگزار شده و رشد فنی داشته است البته استاندارد سازی AFC نیز باید برای تیم های لیگ یکی انجام شود تا صدور مجوز حرفه ای برای آنها صادر شود.

بهروان تاکید کرد: امسال بسیاری از تیم هایی که در لیگ یک به میدان می روند ساختار خوبی دارند و تیم های قدرتمندی هستند که بضاعت مالی و ساختار خوبی برای حضور در لیگ برتر را دارند. به شرط اینکه استانداردها را رعایت کنند.

وی در ادامه افزود: تلاش ما استاندارد کردن لیگ یک است به عنوان مثال در لیگ یک هم مثل لیگ برتر بازیکن محروم در مرحله دوم محرومیت هم باید با سه کارت زرد محروم شود که این را در نظر گرفتیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در ادامه گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا روی استاندارد سازی لیگ یک بسیار تاکید کرده و این باشگاه ها باید دنبال ثبت شرکت و تجاری سازی و درآمد سازی بروند و آکادمی داشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.