ایمان مبعلی گفت: تیم نفت اردوی بسیار خوبی در سرعین پشت سر گذاشته و به امید خدا در شروع مجدد لیگ هم نتایج خوبی خواهیم گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه نفت تهران، ایمان مبعلی اظهار داشت: تمرینات بدنسازی فشرده‌ای در سرعین داشتیم؛ در دو بازی تدارکاتی مقابل پارس آباد قهرمان لیگ استانی اردبیل و تیم شهرداری اردبیل هم با زدن هفت گل و عدم دریافت گل نشان دادیم که تیم نفت ساختار و سیستم دفاعی خوبی داشته و در فاز حمله هم روان و با برنامه کار می‌کنیم. این روند را در چهار بازی نخست لیگ هم داشتیم و حال به دورنما و آینده تیم امیدواریم.

* فولاد پیشنهادی نداد

مبعلی تمایل داشت با توجه به درخواست‌های مکرر هواداران فولاد به نکته‌ای اشاره کند. بازیکن سابق فولاد می‌گوید: من شکوفایی استعداد و پیشرفتم را مدیون فولاد هستم و سرنوشت این تیم برایم مهم است. هواداران اهوازی و خوزستانی هم می‌گویند چرا برنمی‌گردی؟ در این باره باید بگویم پیشنهادی از فولاد نداشتم؛ علاوه بر این وقتی به فوتبال امارات رفتم از محل ترانسفر مبلغ قابل توجهی به باشگاه فولاد رسید و اینگونه به تیمم کمک کرده و سودآور بودم؛ آنهم در حالی که معمولا بازیکن‌ها سعی می‌کنند به عنوان بازیکن آزاد ترانسفر شوند تا کل درآمد انتقال عاید خودشان شود.

* تیم منصوریان راه می‌افتد، باید حمایت کرد

ایمان مبعلی درباره ناکامی استقلال در چهار هفته ابتدایی و حواشی اخیر می‌گوید: برخی عنوان می‌کنند سرمربیگری استقلال برای منصوریان زود بود، اما اصلا چنین اعتقادی ندارم چون منصوریان سال‌ها کاپیتان استقلال بوده و با جو تیم آشناست. علاوه بر این ایشان دو سال در نفت و قبل از آن هم در پاس و تیم ملی امید مربیگری کرده و تجربیات خوبی دارند.

این تیم هم با صبوری و حمایت هواداران راه می‌افتد و بهتر است مسئولان هم پشت کادر تیم بایستند. من خودم یک نیم فصل طول کشید تا در استقلال جا بیفتم؛ بازیکنان جدید هم نیاز به زمان دارند. این تیم نفرات خوبی جذب کرده و اگر زمان بدهند قطعا شاهد نتایج خوبی خواهیم بود و بطور کلی باید حالا که تیم تحت فشار است حمایت کرد نه وقتی که نتیجه می‌گیرد و همه چیز بر وفق مراد است.

* تلاش می‌کنم؛ مابقی اش برمی‌گردد به سلیقه کی‌روش

ایمان مبعلی به عنوان موثرترین بازیکن لیگ با ۳ گل و ۲ پاس گل به تیم ملی دعوت نشده؛ ستاره نفت تهران می‌گوید: قبلا توسط کی‌روش به تیم ملی دعوت شدم و ۲ هفته‌ای در اردو زیر نظر ایشان کار کردم، اما در فهرست نهایی نبودم. به هرحال کی‌روش روی من شناخت لازم و کلی دارد. شاید او بخواهد تیمی داشته باشد که ان‌شاءلله در صورت صعود به جام جهانی نفراتش جوان باشند. با این وجود بنده برای سربلندی نفت تلاشم را می‌کنم؛ مربیان هم سلیقه‌های متفاوت دارند. اگر دعوت شدم که بهتر و در غیر این صورت هم آرزو می‌کنم فوتبال ما برای دومین دوره متوالی به جام جهانی صعود کرده و مایه سربلندی و شادی مردم شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.