گرگان – سرمربی گلستانی تیم ملی فوتبال زیر ۱۶ سال بانوان ایران از تلاش این تیم برای ثبت بهترین عملکرد در مسابقات آسیایی سخن گفت.

شادی مهینی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت تیم ملی زیر ۱۶ سال ایران پیش از آغاز مسابقات قهرمانی بانوان آسیا در کشور بنگلادش بیان کرد: بازی های دشواری پیش رو داریم و با توجه به شرایط جغرافیایی و محیطی بنگلادش، با کادر پزشکی مجرب راهی مسابقات شده ایم.

مهینی درباره بازی های تدارکاتی تیم ملی اظهار کرد: فدراسیون فوتبال و کمیته بانوان برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی برون مرزی تلاش بسیاری انجام دادند اما به دلیل حضور نیافتن تیم ازبکستان در ایران، برنامه هایمان با تغییر مواجه شد.

وی خاطرنشان کرد: با این وجود دو دیدار بسیار خوب با تیم های قهرمان و سوم لیگ برتر برگزار کردیم و بازیکنان در این دو بازی محک جدی خوردند.

به گفته وی، کادر فنی با پی بردن به نقاط ضعف و قوت تیم در مدت باقیمانده برنامه ریزی های مختلفی را برای اجرای تمرینات و رفع مشکلات فنی به کار برد.

سرمربی گلستانی تیم ملی نوجوانان بانوان به بازی های تیم ملی اشاره کردو گفت: یک سوم بازیکنان تیم هیچگونه بازی برون مرزی را تجربه نکرده و این موضوع در کنار فضای ورزشگاه های بنگلادش شرایط را برای ما دشوارتر می کند.

مهینی ابراز امیدواری کرد: امیدوارم بهترین عملکرد را در مسابقات پیش رو برجای بگذاریم و نتیجه ماه ها تلاش خود را در اردوهای تدارکاتی خود را به بهترین شکل ممکن بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران با تیم های چین تایپه، بنگلادش، امارات، قرقیزستان و سنگاپور در مرحله مقدماتی قهرمانی فوتبال زیر ۱۶ سال آسیا همگروه است.

شادی مهینی به عنوان سرمربی و مریم آزمون به عنوان مربی هر دو از گلستان هدایت تیم ملی فوتبال نوجوانان را برعهده دارند. ضمن اینکه مائده دوجی و رقیه صومعه نیز دو فوتبالیست گلستانی این تیم هستند.

مرحله مقدماتی رقابتهای قهرمانی زیر ۱۶ سال بانوان با حضور ۲۳ تیم در قالب چهار گروه از چهار لغایت ۱۵ شهریور ۹۵ برگزار می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.