کاپیتان کهنه‌کار تیم فوتبال ایرلند جنوبی هفته آینده آخرین بازی‌اش را برای این تیم انجام می‌دهد و به دوران بازیگری خود در رده ملی پایان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رابی کین اعلام کرد که چهارشنبه هفته آینده در بازی دوستانه تیم ملی ایرلند جنوبی برابر عمان حضور پیدا خواهد کرد تا برای آخرین بار پیراهن تیم ملی کشورش را به تن کند.

مهاجم ۳۶ ساله باشگاه لس‌آنجلس گلکسی آمریکا که سابقه بازی در تاتنهام را دارد، با حضور در بازی دوستانه ایرلند جنوبی برابر عمان، به دوران ۱۸ ساله حضورش در این تیم پایان می‌دهد. او در این ۱۸ سال ۱۴۵ بار برای کشورش بازی کرد تا رکورددار بیشترین بازی ملی در ایرلندجنوبی باشد. رابی کین ۶۷ گل ملی هم در کارنامه دارد که سه برابر نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش در جدول برترین گلزنان تیم ملی ایرلند جنوبی است.

کین در این خصوص گفت: امروز من تصمیم خود را برای کناره‌گیری از تیم فوتبال ملی اعلام می‌کنم. من آخرین بازی‌ام برای تیم ملی ایرلند را ۳۱ آگوست در استادیوم آویوا برابر عمان انجام می‌دهم. ۱۸ سال حضور در تیم ملی ایرلند برای من تجربه‌ای فوق‌العاده بود و من از تمام سال‌های حضورم در این تیم لذت بردم.

رابی کین سال ۲۰۰۱ در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۲ کره و ژاپن با گلزنی در بازی ایرلند جنوبی برابر تیم ملی ایران در دیدار رفت پلی‌آف بین‌قاره‌ای، در صعود این تیم به مرحله نهایی رقابت‌ها تأثیرگذار بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.