رکورد فروش بلیت بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو در یک روز شکسته شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سازمان‌دهندگان بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو اعلام کردند که در روز سه‌شنبه ۲۳ آگوست (۲ شهریور) تعداد ۱۳۳ هزار بلیت برای این بازی‌ها به فروش رفته که این بیشترین تعداد فروش بلیت در یک روز بوده است.

طی هفته گذشته به ترتیب ۱۶ هزار بلیت در روز شنبه، ۵۰ هزار بلیت در روز یکشنبه، ۱۰۰ هزار بلیت در روز دوشنبه و ۱۳۳ هزار بلیت در روز سه‌شنبه فروخته شده است.

خاویر گونزالس، مدیر اجرایی کمیته بین‌المللی پارالمپیک در این باره گفت: در ۴۸ ساعت گذشته تعداد بلیت‌های فروخته شده دو برابر شده است. دیدن چنین جمعیتی در اطراف کاریوکا فوق‌العاده است. برزیل در المپیک ۲۰۱۶ ریو قهرمان والیبال و فوتبال شد و این مسئله باعث شده طرفداران میزبان انتظار این را داشته باشند که کشورشان در پارالمپیک در بین پنج کشور برتر قرار بگیرد.

به گفته سازمان‌دهندگان پارالمپیک ریو، رقابت‌های دوومیدانی، شنا، فوتبال پنج نفره، بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته پنج رشته‌ای هستند که بیشترین تقاضا را برای بلیت‌فروشی داشته‌اند.

تاکنون نزدیک به ۶۰۰ هزار بلیت از مجموع ۲.۵ میلیون بلیتی که برای پارالمپیک در نظر گرفته شده، فروخته شده است. قیمت هر بلیت نیز از سه تا ۴۰ دلار است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.