رئیس جمهوری در پیامی به مناسبت بازگشت کاروان ورزشی کشورمان از المپیک ریو اعلام کرد: قهرمانانی که برای اعتلای ایران و ایرانی غیرتمندانه مبارزه کردند موجب افتخار ملی و شایسته قدردانی و تکریم‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، رئیس‌ جمهوری در پیامی با بیان اینکه اعضای کاروان ورزشی کشورمان در رقابت‌های المپیک اراده، اعتمادبه‌نفس، غیرتمندی و اخلاق ملت عزیزمان را به‌خوبی به نمایش گذاشتند، تأکید کرد: دولت تدبیر و امید به حمایت مؤثر از ورزش در ابعاد مختلف قهرمانی و همگانی ادامه خواهد داد.

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

بازگشت کاروان ورزشی کشورمان از میدان رقابت‌های المپیک ریو که اراده، اعتمادبه‌نفس، غیرتمندی و اخلاق ملت عزیزمان را به‌خوبی به نمایش گذاشتند، گرامی می‌داریم.

دلاورانی که با توانایی و سلحشوری مدال‌آور شدند و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآوردند؛ پهلوانانی که سرافرازانه رقابت کردند و علیرغم ناداوری‌ها قهرمان قلوب مردم شدند؛ بانوانی که نشاط و حضور زنان ایرانی را همراه با اصالت‌های دینی و فرهنگی به نمایش گذاشتند و بانوی جوانی که با کسب اولین مدال المپیک نماد این حضور شد؛ قهرمانانی که برای اعتلای ایران و ایرانی غیرتمندانه مبارزه کردند و نهایتاً داوران توانمندی که انصاف و عدالت ایرانی را به نمایش گذاشتند؛ موجب افتخار ملی و شایسته قدردانی و تکریم‌اند.

از سوی ملت ایران به این کاروان افتخارآفرین خوش‌آمد می‌گویم و از وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، فدراسیون‌های ورزشی، پیشکسوتان، مدیران، رسانه‌ها، مربیان و دست‌اندرکارانی که با سال‌ها برنامه‌ریزی و تلاش یاریگر این قهرمانان بودند، تشکر می‌کنم.

اطمینان می‌دهم که دولت تدبیر و امید به حمایت مؤثر از ورزش در ابعاد مختلف قهرمانی و همگانی ادامه خواهد داد و یقین دارم جوانان سرافراز ایران اسلامی با سرمایه امید و ابتکار همواره افتخارآفرین صحنه‌های رقابت جهانی خواهند بود.

حسن روحانی».

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.