بال ولزی تیم فوتبال رئال مادرید از فصلی که در آن قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را برای دومین بار تجربه کرد و به‌همراه تیم ملی کشور تاریخ‌ساز شد، به‌عنوان فصلی باورنکردنی یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت یوفا با گرث بیل به‌عنوان یکی از سه نامزد نهایی کسب جایزه بازیکن سال فوتبال اروپا مصاحبه‌ای اختصاصی انجام داده است. در این گفت‌و‌گو بیل که در فصل گذشته نه تنها برای دومین بار با شکست اتلتیکومادرید قهرمانی در لیگ قهرمانان را تجربه کرد، بلکه با تیم ملی ولز برای اولین بار به نیمه نهایی یورو رسید، فصل ۱۶-۲۰۱۵ را فصلی باورنکردنی برای خودش دانسته است.

مصاحبه بیل را در ادامه می‌خوانید:

* قرار گرفتن بین سه نامزد نهایی کسب جایزه بازیکن سال یوفا چه احساسی دارد؟ این یک افتخار بزرگ است. شما این‌طور جوایز را نمی‌توانید فقط با تکیه به توانایی‌های خودتان به‌دست آورید بلکه برای رسیدن به آنها نیازمند کمک هم‌تیمی‌های‌تان هم هستید. به همین دلیل من از همه هم‌تیمی‌هایم در رده باشگاهی و ملی قدردانی می‌کنم. مسلماً من می‌خواهم برای تیم باشگاهی و تیم کشورم جام ببرم و وقتی که چنین کارهایی انجام می‌دهید مزدش را با گرفتن چنین جوایزی می‌گیرید.

* بهترین اتفاقی که فصل گذشته برایت رخ داد چه بود؟ بردن فینال لیگ قهرمانان. فصل پیش برای ما فصلی طولانی و بازی‌مان برابر اتلتیکومادرید در فینال بسیار سخت بود، اما به تلاش‌مان ادامه دادیم و در نهایت به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم، اگرچه اتلتیکومادرید مثل همیشه کار را برای ما سخت کرد. برجسته‌ترین خاطره من از فصل پیش، ضربات پنالتی فینال لیگ قهرمانان بود. برخی شب‌ها پنالتی‌های‌تان به گل تبدیل می‌شوند و برخی شب‌ها نه. آن شب اما همه ما آماده پنالتی زدن بودیم و کارمان را خوب انجام دادیم.

* فصل گذشته در دوران بازیگری بیل چه جایگاهی داشت؟ فصل پیش فصلی باورنکردنی بود به‌خصوص از حیث قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و پس از آن رفتن به یورو که در آنجا هم با تیم ملی ولز کارهای حیرت‌آوری انجام دادیم. آن دو اتفاق، لحظاتی فوق‌العاده را برای زندگی من رقم زدند.

* این دومین قهرمانی‌ات در لیگ قهرمانان اروپا در عرض سه سال بود... این همان چیزی است که به‌خاطرش به رئال مادرید آمدم، برای بازی در لیگ قهرمانان و قهرمانی در این رقابت‌ها. دو قهرمانی در عرض سه سال حیرت‌آور است. حالا به‌دنبال یک قهرمانی دیگر هستیم.

* زین‌الدین زیدان به‌عنوان سرمربی چقدر روی بازی رئال تأثیر گذاشته است؟ او تجربه دوران بازیگری و البته دوران مربیگری‌اش را در اختیار ما قرار داده است. کمک او به همه اعضای گروه واقعاً مفید بوده است و تجربه‌اش در نهایت به همه نشان داده شد.

* فینال فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا در کشورت برگزار می‌شود... پس از کسب اولین قهرمانی، می‌‌دانستیم که سوپرجام در کاردیف است. بازی در آنجا برای من به شخصه اتفاقی خاص است اما رفتن به آنجا برای بازی در فینال لیگ قهرمانان اروپا چیزی است که حتی انگیزه بیشتری به من می‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.