نشریه ورزشی معتبر ایتالیا گمانه‌زنی جالبی را درباره آینده مهاجم ایتالیایی تیم فوتبال لیورپول انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در یک ماه اخیر از تیم‌های زیادی به‌عنوان مقصد احتمالی ماریو بالوتلی نام برده شده است، اما اکنون نشریه گاتزتا دلواسپورت از تیمی به‌عنوان مقصد احتمالی سوپرماریو یاد کرده است که حتی تصور آن هم سخت است.

با نزدیک شدن به پایان مهلت نقل‌و‌انتقالات در فوتبال اروپا، مینو رایولا، مدیر برنامه‌های بالوتلی هم سرعت خود را برای پیدا کردن یک تیم جدید برای مهاجم پیشین میلان افزایش داده است. این در حالی است که علاوه بر خود لیورپولی‌ها و میلان که بالوتلی فصل گذشته به‌صورت قرضی در آن بازی می‌کرد، تیم‌هایی مانند بشیکتاش و ساسولو نیز اعلام کرده‌اند به او نیاز ندارند.

پس از به میان آمدن نام باشگاه‌هایی مانند بولونیا، پسکارا، کیه‌وو و لاتزیو اکنون شایعات جدیدی درباره مقصد بعد بازیکن پیشین تیم ملی ایتالیا شکل گرفته که عجیب‌ترین آنها توسط نشریه معتبر گاتزتادلواسپورت ایتالیا مطرح شده است.

این نشریه ادعا کرده است که بالوتلی ممکن است دوباره به ژوزه مورینیو ملحق و راهی منچستریونایتد شود. ظاهراً رایولا که این فصل دو بازیکن بزرگ خود یعنی پل پوگبا و زلاتان ابرهیموویچ را راهی منچستریونایتد کرد، در تلاش است که از رابطه خوب خود با شیاطین سرخ استفاده کند تا آنها را برای جذب سوپرماریو نیز متقاعد کند.

برخلاف بسیاری از تیم‌هایی که به‌دلیل محدودیت‌های مالی از خرید بالوتلی انصراف داده‌اند، منچستریونایتد مشکلی برای پرداخت حقوق شش میلیون یورو در سال او ندارد. انتشار این خبر توسط گاتزتا در حالی است که اخیراً برخی از رسانه‌ها اخباری در خصوص ملاقات آقای خاص و شاگرد قدیمی‌اش در اینتر منتشر کردند.

در همین حال نشریه اکیپ فرانسه هم درباره آینده بالوتلی گمانه‌زنی کرده است که واقع‌بینانه‌تر به نظر می‌رسد. این نشریه ادعا کرده است که تیم نانت فرانسه به جذب بالوتلی تمایل نشان داده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.