رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که با وجود مشکلات مالی این فدراسیون، تمام برنامه‌های تیم‌های ملی اجرایی شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان موفق شد در دیدار مقابل ژاپن در رقابت‌های قاره‌ای آسیا با نتیجه ۵ بر یک به پیروزی برسد و راهی فینال شود. شاگردان محمدحسین میرشمسی باید در دیدار فینال که ساعت ۱۳:۳۰ فردا (پنجشنبه) برگزار می‌شود، به مصاف عمان بروند.

براساس گزارش سایت فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در تماس تلفنی با اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی در چین عملکرد تیم ملی را در مسابقات ساحلی مثبت ارزیابی کرد. وی در این خصوص اظهار داشت: نتایج به‌دست آمده توسط ملی‌پوشان فوتبال ساحلی تاکنون قابل قبول بوده و انتظار ما از این تیم کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات است.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: فدراسیون فوتبال به توانایی‌های ساحلی‌بازان اعتقاد دارد و قطعاً کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات برای این تیم دست‌یافتنی است.

تاج همچنین در مراسم بدرقه تیم فوتبال زیر ۱۶ سال دختران که برای حضور در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی فوتبال نوجوانان آسیا حضور یافته بود، خاطرنشان کرد: حضور تیم ملی دختران زیر ۱۶ سال ایران در بنگلادش محک سختی برای بانوان تیم ملی است. مایه افتخار و مباهات است که بازیکنان تیم ملی با حجاب و پوشش اسلامی و با بهترین مناسبات فنی، به این مسابقات اعزام می‌شوند.

وی به بازیکنان تیم نوجوانان دختر ایران گفت: شرکت شما نمایشی است از حضور دختران با حجاب که از نظر فنی آماده هستند و این تیم ملی مورد انتظار ماست. این توانمندی جمهوری اسلامی ایران است و دعای ما و همه مردم عزیز ایران بدرقه راه شما خواهد بود.

رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: علی‌رغم مشکلات مالی که وجود دارد، فدراسیون فوتبال به هیچ‌وجه در خصوص بانوان و تیم‌های ملی پایه برای آقایان و بانوان، برنامه‌های خود را تغییر نداده و به‌صورت جدی کلیه برنامه‌های تیم‌های ملی و اعزام آنها را به اردوها، تورنمنت‌ها، مسابقات داخلی و خارجی انجام خواهد داد.

تاج گفت: در این مسابقات و از جمع شش تیم حاضر، تنها یک تیم صعود می‌کند و شما شرایط سختی در این مسابقات دارید. می‌دانیم که کشورهای کره‌شمالی، ژاپن و چین در زمره بهترین‌های آسیا از نظر فوتبال هستند، اما شما هم باید به توانمندی‌های خود بیافزایید و آهسته آهسته مانند تیم‌های ملی فوتسال آقایان و بانوان، تیم ملی فوتبال ساحلی و بزرگسالان عنوان اول آسیا را نشانه بگیرید. بدون شک این مسیر طولانی و سختی است که باید به تدریج انجام شود، اما ما به توانایی‌های شما اعتقاد داریم.

تیم فوتبال نوجوانان دختر ایران با تیم‌های چین تایپه، بنگلادش، امارات، قرقیزستان و سنگاپور در مرحله مقدماتی قهرمانی فوتبال زیر ۱۶ سال آسیا هم‌گروه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.