هافبک آلمانی شیاطین سرخ اعلام کرد، منچستریونایتد آخرین تیم باشگاهی او در اروپا خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شواین‌اشتایگر که دو سال دیگر از قراردادش با تیم فوتبال منچستریونایتد باقی مانده است، این روزها از سوی ژوزه مورینیو به‌نوعی طرد شده و با تیم ذخیره‌های منچستریونایتد تمرین می‌کند. در حالی که گفته می‌شود این هافبک ۳۲ ساله آلمانی جایی در تفکرات ژوزه مورینیو ندارد و جدایی وی از این تیم پیش از پایان فصل نقل‌وانتقالات تابستانی محتمل است، خودش می‌گوید منچستریونایتد آخرین باشگاه او در اروپا خواهد بود.

شواینی با انتشار بیانیه‌ای در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «توئیتر» در مورد آینده حرفه‌ای‌اش اظهار داشت: منچستریونایتد آخرین باشگاه من در اروپا خواهد بود. با تمام احترامی که برای باشگاه‌های دیگر قائل هستم، اما منچستریونایتد تنها باشگاهی بود که می‌توانست من را برای جدایی از بایرن مونیخ ترغیب کند. اگر منچستریونایتد نیاز به من داشته باشد، آماده خواهم بود و این تمام چیزی است که می‌توانم از شرایط کنونی بگویم. مایلم از هواداران به‌خاطر حمایت‌هایی که در چند هفته اخیر از من داشته‌اند، قدردانی کنم.

با این اظهارنظر شواینی، شایعه پیوستن وی به یوونتوس منتفی است و شاید او بازی در سوپرلیگ چین و یا لیگ حرفه‌ای آمریکا (MLS) را برای ادامه فوتبالش انتخاب کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.