معاون اول فرماندار روستوف خبر داد: در صورت صعود روستوف به مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه ۲۰ میلیون یورو درآمد کسب می‌کند که ۳۰ درصد آن پاداش بازیکنان است.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال روستوف روسیه به همراه سردار آزمون و سعید عزت اللهی دو بازیکن ایرانی خود امشب در دیداری سرنوشت ساز مقابل آژاکس در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا قرار می‌گیرد.

در این راستا ایگور گوسکوف معاون اول فرماندار روستوف در مصاحبه با سایت ورزش روسیه مژده خوبی برای بازیکنان داد و گفت: در صورتی که روستوف امشب موفق شود آژاکس را کنار بزند و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند حدود ۲۰ میلیون یورو درآمد کسب می‌کند که البته ۵ میلیون یورو از این مبلغ را در مرحله قبل کسب کرده‌ایم.

وی درباره پاداش بازیکنان گفت: باید بگویم که ابتدا تصمیم گرفیتم ۱۰ درصد ۲۰ میلیون را برای آنها اختصاص دهیم ولی با مشورت‌های انجام شده این تصمیم گرفته شد که ۳۰ درصد ۲۰ میلیون را به عنوان پاداش به بازیکنان اختصاص دهیم.

با این تفاسیر اگر روستوف امشب به همراه آزمون و عزت اللهی به مرحله گروهی صعود کند پاداش خوبی در انتظار دو ستاره ایرانی است.

دیدار روستوف مقابل آژاکس امشب ساعت ۲۳:۱۵ برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.