مشهد ـ دبیر کمیته فوتسال خراسان رضوی گفت: تیم ملی فوتسال ایران پیش از رقابت‌های جام‌جهانی کلمبیا در مشهد اردوی پنج روزه برگزار می‌کند و از این شهر عازم کلمبیا می‌شود.

علیرضا جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تیم ملی فوتسال ایران پیش از رقابت های جام جهانی کلمبیا برای افزایش آمادگی تیمی و بالا رفتن روحیه معنوی بازیکنان به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در مشهد اردوی پنج روزه از پنجم تا دهم شهریور ماه برگزار می‌کند.

وی افزود: در این اردو تیم ملی روزهای هفتم و هشتم شهریور ماه در ساعت ۱۸ در سالن شهید بهشتی مشهد در قالب دو بازی تدارکاتی به مصاف تیم ازبکستان می‌رود.

دبیر کمیته فوتسال استان خراسان رضوی ادامه داد: برگزاری تمرین‌های آماده‌سازی در مشهد، شرکت در برنامه‌های زیارتی و تفریحی و همچنین حضور در برخی از مراکز خیریه از سایر برنامه‌های تیم ملی در مشهد است.

جعفرزاده اذعان داشت: بازی تدارکاتی تیم ملی ایران و ازبکستان برای حریف کشورمان بسیار مهم است زیرا آن‌ها به تازگی در فینال بازی‌های آسیایی در کشور خودشان به تیم ملی ایران باختند و به این دو بازی نگاه انتقامی دارند.

وی ضمن بیان اینکه حضور تیم ملی فوتسال در این مقطع زمانی در شهر مشهد موجب افزایش انگیزه و معنویت بازیکنان می شود، در پایان خاطر نشان کرد: تیم ملی فوتسال ایران پس از اردوی مشهد مستقیما به کلمبیا می رود و از این جهت مراسم بدرقه خوبی برای این تیم برگزار خواهیم کرد و امیدواریم این تیم با کمک امام رضا(ع) بتواند افتخار آفرین باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.