مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد در فصل گذشته که در حال حاضر بدون تیم مانده است، گفت: هضم این شرایط برایم آسان نیست و باور ندارم که با این‌همه سابقه بیرون مانده‌ام.

سیدمهدی سیدصالحی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: من در حال حاضر بدون تیم هستم و تمرینات انفرادی‌ام را انجام می‌دهم. نیم‌فصل اول سال گذشته هم چنین شرایطی داشتم. نمی‌دانم چرا دوباره این اتفاق برایم رخ داده است. من هرجا بازی کردم تمام وجودم را گذاشتم و فصل گذشته همه در گسترش فولاد عملکرد خوبی داشتم و خط حمله ما عالی کار کرد. البته سیستم بازی آقای کمالوند طوری بود که به تک مهاجم تیم خیلی کم توپ می‌رسید.

او ادامه داد: من در بزرگ‌ترین تیم‌های ایران بازی کردم و هرکجا رفتم تأثیرگذار بودم. در پرسپولیس بهترین گلزن این تیم شدم و چهار گل سه‌امتیازی زدم. در استقلال خوزستان در ۱۳ بازی هشت گل زدم و تراکتورسازی هم ۲۰گل به‌ثمر رساندم. فکر می‌کنم چوب رفاقت با برخی افراد را خوردم، آنهایی که مدتی پیش کمک‌شان کردم، ولی بعدها هیچ سراغی از من نگرفتند. متأسفانه در فوتبال ایران از این مسائل زیاد دیده می‌شود.

مهاجم پیشین تیم‌های پرسپولیس و استقلال در خاتمه تصریح کرد: من اهل زد و بند و باج دادن نیستم و در فوتبال ایران سابقه روشنی دارم. ۹ دوره حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کردم و با این رزومه برایم قابل هضم نیست که بیرون بمانم. شاید گوشت‌تلخ هستم که بیرون ماندم، ولی اتفاقات اخیر باعث شد که از فوتبال متنفر شوم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.