به نظر کاپیتان پیشین تیم ملی آلمان، بازگشت به جمع زردپوشان وستفالن می‌تواند به هافبک هجومی فصل گذشته بایرن مونیخ کمک کند، سطح بازی‌اش را ارتقا دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میشائیل بالاک، کاپیتان پیشین تیم ملی آلمان، بازگشت ماریو گوتزه به بورسیا دورتموند را به نفع او می‌داند و معتقد است که زردپوشان وستفالن می‌دانند که چطور بازیکن پیشین خود را به اوج برگردانند.

گوتسه که سه فصل پیش از بورسیا دورتموند به بایرن مونیخ پیوست، تابستان امسال تصمیم شجاعانه‌ای برای بازگشت به تیم دوران نوجوانی‌اش گرفت، تیمی که هوادارانش با او به‌خاطر رفتن به آلیانتس دشمن شده‌ بودند. بالاک هم معتقد است که این تصمیم گوتسه به نفع او خواهد بود، چون کمک می‌کند سال‌های کم فروغش در مونیخ را که تحت‌الشعاع مصدومیت قرار گرفته بود، جبران کند.

بالاک به شبکه اومنی اسپورت گفت: من نمی‌توانم در مورد تصمیم گوتزه قضاوت کنم، درست همان‌طور که بسیاری از ما نمی‌توانیم. گوتسه در دورتموند رشد کرده است و مطمئناً او یکی از بااستعداد‌ترین بازیکنانی است که ما در حال حاضر داریم. فقط چند بازیکن مانند او هستند که می‌دانند در هر پستی که قرار می‌گیرند چه کاری باید انجام دهند. تعداد بازیکنانی که همیشه می‌توانند کارهایی مشابه به کارهای گوتسه انجام دهند، کم است.

بالاک افزود: البته گوتسه برای اینکه بتواند خوب بازی کند باید احساس خوبی داشته باشد. اینکه او در سال اخیر نتوانست خوب کار کند، نه در تیم ملی و نه در بایرن مونیخ، شاید دلایل زیادی داشته باشد. شاید بحث اعتماد باشد. شایعات فراوانی وجود داشت، اما من فکر می‌کنم که دورتموند می‌داند چطور باید با گوتسه رفتار کند. از زمان جدا شدن گوتسه از دورتموند سه سال گذشته است و شخصیت او تغییر کرده است. با این حال به‌نظر من دورتموند می‌داند چطور شرایط را اداره کند. نمی‌دانم بازگشت به دورتموند برای گوتسه بهترین تصمیم بوده است یا نه، اما او این تصمیم را گرفته و ما باید آن را قبول کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.