مربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این تیم کار دشواری برای قهرمانی دارد و نباید به اختلاف امتیازی‌اش با استقلال توجه کند.

کریم باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ابتدا در مورد وضعیت پرسپولیس و غیبتش در تمرینات این تیم اظهار داشت: من در مصاحبه‌های اخیر نیز توضیح دادم که به‌دلیل حضور در کلاس‌های مربیگری A آسیا در تمرینات پرسپولیس غایب هستم، ولی به‌زودی بازخواهم گشت. تیم هم طبق برنامه مربیان تمرین می‌کند و امیدوارم در شروع دوباره لیگ روند خوب خودش را ادامه دهد.

وی راجع به صدرنشینی پرسپولیس و اختلاف هشت امتیازی‌اش با استقلال تهران گفت: ما راه سختی برای قهرمانی در پیش داریم و به هیچ عنوان نباید به این اختلاف هشت امتیازی فکر کنیم. ما فقط چهار بازی انجام داده‌ایم و مطمئناً موانع سختی پیش‌روی‌مان خواهد بود. البته تیم ما پتانسیل بالایی دارد و امسال هیچ هدفی جز قهرمانی نداریم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به حاشیه‌های چند روز اخیر که پیرامون محسن مسلمان به‌وجود آمد، عنوان کرد: مطمئناً هر بازیکنی که در پرسپولیس یا استقلال بازی می‌کند به‌خوبی می‌داند این دو تیم چه موقعیتی دارند. مسلمان در فصل گذشته و همچنین امسال ثابت کرد که فقط به فکر فوتبال است و تمرکزش روی پرسپولیس است. فارغ از تمامی حرف و حدیث‌های اخیر، باید بگویم که عملکرد مسلمان همه چیز را نشان می‌دهد.

باقری در مورد بازی حساس مقابل استقلال تهران که در هفته ششم لیگ برتر برگزار خواهد شد، گفت: ما از حالا به دربی فکر نمی‌کنیم، چون قبل از این مسابقه یک بازی حساس با تراکتورسازی داریم که سه امتیاز این مسابقه به اندازه سه امتیاز بازی با استقلال برای ما ارزشمند است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.