سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: تیم ملی مدعی جدی صعود به جام جهانی است و برای رسیدن به این هدف باید حمایت شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی دایی در گفت‌وگو با سایت باشگاه نفت تهران اظهار داشت: تیم ما در سرعین اردو خوبی برپا کرده و بیشتر تمرینات ما هوازی و بدنسازی است و همه چیز خوب پیش می‌رود. در این اردو دو بازی تدارکاتی برگزار کرده‌ایم و اردوی‌مان عصر جمعه در این شهر به پایان می‌رسد.

وی افزود: جا دارد از مردم سرعین، اردبیل و همچنین از مسئولان باشگاه و هتل محل اقامت که همکاری زیادی در برپایی اردو با ما داشتند، تشکر کنم. ضمن اینکه بازیکنان هم با انگیزه بسیار زیاد تمرین می‌کنند.

سرمربی سابق تیم ملی در پایان با اشاره به رقابت‌های تیم ملی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: تیم ملی با یک چشم به هم زدن باید در مسابقات شرکت کند و حریفان سختی پیش‌رو دارد و امیدوارم با همدلی شاهد اتفاقات خوب باشیم. تیم ملی ایران یکی از قدرت‌های برتر آسیا و همیشه مدعی صعود بوده و حالا با کادر خوب و بازیکنان با انگیزه می‌تواند نتایج خوبی کسب کرده و برای دو دوره متوالی راهی جام جهانی شود.

دایی در پایان گفت: صعود تیم ملی به جام جهانی اتفاق مهمی است و باعث شادی مردم می‌شود و از صعود آن کل جامعه ورزش و فوتبال منتفع می‌شوند. به همین دلیل امیدوارم شاهد حمایت همه جانبه از تیم ملی کشورمان باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.