پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: برخی از بازیکنان استقلال باید بدانند در چه تیمی حضور دارند.

بیژن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره نتایج ضعیف استقلال در لیگ برتر و بازی‌های دوستانه اظهار داشت: اگر این تیم مربی نداشته باشد و بازیکنان هفته‌ای یک روز دور هم جمع شوند و تمرین انجام دهند، باز هم نباید این‌طور بازی کنند. بازیکنان فعلی استقلال کوچک نیستند و هر کدام برای خودشان مربی هستند. چطور استقلال باید این‌طور بد بازی کند؟ متاسفانه احساس خوبی نسبت به بازیکنان ندارم و آنها را مقصر نتایج استقلال می‌دانم تا کادر فنی.

وی افزود: هواداران از نتایج تیم زجر می‌کشند و اشک می‌ریزند. از شهرستان‌های مختلف با من تماس می‌گیرند و درد و دل می‌کنند. دو هفته دیگر با پرسپولیس بازی داریم و بازیکنان باید به خودشان بیایند. کادر فنی فعلی همان‌هایی هستند که در آسیا با نفت‌تهران نتیجه گرفته و دو سال در لیگ خودشان را مطرح کردند. این جمله خیلی بد است که بگوییم مربی ضعیف است یا کادر فنی نیاز به تقویت دارد. مربیان دیگر چه کار می‌کنند که صحبت از ضعیف بدون کادر فنی استقلال می‌کنیم؟ البته اینها مطالبی است که برخی‌ها برای حاشیه بردن استقلال استفاده کرده و تا الان هم موفق بوده‌اند.

پیشکسوت تیم استقلال تصریح کرد: هیچ ارتباطی با علیرضا منصوریان ندارم، اما می‌دانم حال و روزش چطور است. ببینید استقلال را به چه روزی انداختند. بازیکنی که با پیک موتوری از این باشگاه به آن باشگاه می‌رفت، امروز به استقلال آمده و هیچ کاری نمی‌کند. آقای بازیکن، اینجا استقلال است نه تیم‌های قبلی‌ات. برخی از بازیکنان تصور می‌کنند تیم چه ببرد و چه ببازد، فرقی ندارد و باید به خانه‌های‌شان بروند. در حالی که باید اینجا پاسخ بدهی و پیه خیلی چیزها را به تنت بمالی.

«سیستم استقلال باید هجومی باشد». طاهری با بیان این جمله خاطرنشان کرد: بازیکن استقلال مدام باید داخل محوطه جریمه حریف باشد، نه اینکه صرفا دفاع کند. آقای بازیکن، در استقلال باید تاوان بدهی. اگر امروز تحت فشار قرار گرفتی، به خاطر این است که نمی‌دانستی به چه تیمی آمده‌ای.

وی در خصوص عملکرد ضعیف بختیار رحمانی و کاوه رضایی گفت: بختیار بازیکن خوبی است، اما نمی‌داند در استقلال تماشاگر یقه او را می‌گیرد. خودم هفت سال در استقلال بازی کردم و می‌دانم چقدر بازی در استقلال سخت است. مگر وریا غفوری بازیکن بدی است؟ او باید مدام نفوذ کرده و داخل محوطه جریمه حریف باشد. امیدوارم استقلال پس از تعطیلات لیگ با طراوت بازی کند. اگر باز هم تیم به مشکل بخورد و شکست بخورد، از درون ایراد دارد. خوب تمرین نکردن و در شرایط بدنسازی قرار داشتن بهانه است.

پیشکسوت تیم استقلال در واکنش به اعتراض مهدی رحمتی به عملکرد بازیکنان عنوان کرد: رحمتی سال‌هاست در استقلال بازی کرده و کاپیتان تیم است. وقتی کاپیتان تیم احساس کند، بازیکنی خدای ناکرده کم‌فروشی می‌کند، باید داد و بیدا کند. آقای بازیکن، اینجا استقلال است نه تیم‌های قبلی‌ات که تماشاگران کمی داشت. هوادر در استقلال با وجود داشتن زن و بچه سکته کرده است. پس بدان در چه تیمی بازی می‌کنی.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )