سرپرست سابق تیم فوتبال استقلال گفت:اینکه در صورت باخت استقلال در دربی بخواهند منصوریان را برکنار کنند کاری ناجوانمردانه است چون یک مربی حداقل باید نیم فصل فرصت داشته باشد.

میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه گفته می‌شود وی به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال معرفی و انتخاب می‌شود گفت: تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم نه صحبتی در این زمینه با من شده و نه چنین چیزی را شنیده‌ام. اصلا از این موضوع اطلاع ندارم و فکر نمی‌کنم خبر درستی باشد.

وی در خصوص شرایط تیم استقلال و برداشت‌هایی که بعد از گذشت چهار هفته از این تیم صورت گرفته است گفت: همیشه گفته‌ام حداقل زمانی که به یک کادر فنی باید داد نیم فصل است. قطعا با توجه به برنامه‌هایی که منصوریان به باشگاه داده نیازمند زمان است و من هم مطمئن هستم هواداران استقلال درک بالایی دارند و باید به این کادر فنی فعلی مهلت داد.

ماجدی تاکید کرد: ما تا همین چند سال پیش به کشورهای عربی انتقاد می‌کردیم که چگونه رفتار کنیم و انها نباید این قدر سرمربی عوض کنند. ولی ظاهرا این مشکل به خودمان سرایت کرده و اصلا نگاه جدیدی تزریق نشده است.

وی در خصوص شایعاتی که این روزها پیرامون تعویض سرمربی استقلال بعد از شکست احتمالی در دربی مطرح می‌شود گفت: جواب سوال شما را قبل از اینکه بپرسید داده‌ام. ما اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم اصلا نباید چنین مسائلی مطرح شود. چون این موضوع انرژی و حساسیت ویژه‌ای روی کادر فنی ایجاد می‌کند. به نظرم من این کار در هر شرایطی ناجوانمردانه است.

وی تاکید کرد: هرچقدر به کادر فنی آزادی عمل بیشتری بدهند و از آنها حمایت کنند مطمئنا جواب بهتری خواهد داد. استقلال یکی از پر مهره‌ترین تیم‌های لیگ است و زمان و اعتماد دو شاخصه مهم برای بازگشت این تیم به لیگ محسوب می‌شود.

سرپرست سابق استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود بازیکنان جدید این تیم شرایط حساس استقلال را درک نمی‌کنند گفت: من اصلا این موضوع را قبول ندارم. بازیکنانی که جذب این تیم شده‌اند همگی بازیکنان بزرگی هستند و تعداد بازی‌های ملی آنها از رده نوجوانان تا به حالا بالای ۵۰ بازی بوده است. آنها مطمئنا می‌دانند هوادار استقلال چه می‌خواهد پس مطرح کردن چنین بحثی غلط است. فوتبال یک بازی تیمی است که در باخت همه مقصر و در برد همه سهیم هستند. اگر باختی به وجود بیاید از راس هرم تا مسئول تدارک مقصر است و بالعکس. این روزها متوجه شدم که آقایان ما را از زمان مدیریت فتح‌الله زاده و افشارزاده جریمه کردند. دستشان درد نکند ولی آنها هم تیمی عمل کرده و همه را با هم مقصر دانستند پس در کل قبول ندارم که بازیکنان استقلال درک نکرده‌اند که در چه تیمی بازی می‌کنند.

وی در پایان گفت: من در هر حالتی آرزو می‌کنم استقلال برنده باشد چون با شکست‌هایش ناراحت می‌شویم حالا چه باشیم و چه نباشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.