سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در نشستی مشترک با مدیر باشگاه اسپال ایتالیا اعلام کرد اردوی تیمش در این کشور دقیقاً آن چیزی نبوده که خواسته او باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در فاصله سه ساعت مانده تا دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی ایران و باشگاه اسپال نشست خبری با حضور کارلوس کی‌روش و مدیر باشگاه اسپال برگزار شد.

مدیر این باشگاه ایتالیایی با خیر مقدم به تیم ملی ایران گفت: تیم ملی ایران بهترین تیم آسیاست و ما مفتخریم که میزبان شما هستیم. فرصت دیدار با تیم ایران را مغتنم می‌شماریم و خوشحالیم که می‌توانیم از شما میزبانی کنیم.

کی‌روش هم با اشاره به سرمایه‌گذاری حریفان آسیایی ایران گفت: تمام تیم‌های آسیایی دیگر از جمله چین، قطر، کره جنوبی و حتی عراق و لبنان فرصت بازی‌های دوستانه را پیدا کرده‌اند، اما متأسفانه ایران این فرصت را نداشت.

وی افزود: اردوی ایتالیا دقیقاً آن چیزی نبود که خواسته من باشد، اما باید بگویم فدراسیون فوتبال ایتالیا و باشگاه اسپال به‌نوعی ما را نجات دادند و من به‌همین دلیل از آنها تشکر می‌کنم. اکنون باید از این فرصت منحصربه‌فرد که هرچند محدود است، استفاده کنیم.

کی‌روش همچنین در پاسخ به سؤالی درباره وضعیت بازیکنان ایرانی اظهار داشت: بازیکنان ایرانی بسیار خوب بوده و در سطحی هستند که می‌توانند برای تیم‌های ایتالیایی بازی کنند.

در پایان کی‌روش و مدیر باشگاه اسپال با پیراهن‌های دو تیم عکس یادگاری گرفتند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )