بخش سوم پیام سرمربی تیم ملی با عنوان «اکنون زمانش است» امروز منتشر شد و طی آن سرمربی تیم ملی ایران تاکید کرده که تیم ملی به اتحاد نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بخش سوم پیام کارلوس کی روش به این شرح است:

به عنوان سرمربی تیم ملی این وظیفه من است که همواره به صورت مستقیم و بی پروا به پیش بروم و همیشه با واقعیت روبه رو شده و از حقیقت حرف بزنم.

در پنج سال گذشته موقعیت ممتازی به من داده شده است:

-موقعیتی از جنس «اعتماد و افتخار»

من از حضورم در تیم ملی به عنوان سرمربی فوق العاده لذت می برم. این حضور برای بنده افتخار و رضایتی بزرگ به همراه داشته است. این حضور برای من همیشه ماجراجویی هیجان انگیزی بوده و همواره به آن مشتاق بوده و عشق ورزیده ام.

اعتقاد قوی دادم که یک مدیریت بزرگ باید الهام بخش و پرانگیزه باشد تا بتواند اشتیاق، اعتماد، اعتماد به نفس و به ویژه شجاعت و شهامت را ایجاد کند.

رهبران بزرگ باید در زمان درست و در مکان صحیح حضور داشته باشند. رهبری ورزشی یعنی راهنمایی و پیش بینی. خیلی بهتر است به جای اینکه سر جای خودمان بنشینیم و از حرکت بترسیم، کار کنیم (از موانع بپریم) و حتی دچار اشتباه شویم. بهتر است فعالیت کنیم به جای اینکه اول اجازه بدهیم اتفاقی بیفتد و بعد کاری انجام دهیم.

یا حالا یا هرگز.

هم اکنون وقتش است و ما به همه شما نیاز داریم.

هم اکنون زمانی است که باید با آینده رودرو شویم و آینده ما، رقابتهای انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه همین حالاست.

نمی توانیم این طور تصور کنیم که وقت کافی داریم. ما فرصتی نداریم. رفتار فوتبال ایران باید فعالانه باشد نه واکنشی. اگر ما واقعا می خواهیم به روسیه برسیم و «گنج» صعود به جام جهانی را بیابیم به ایده، فعالیت، برنامه و نقشه نیاز داریم.

هم اکنون وقتش است و دیگر خبری از فرداها نیست. حرف من با همه کسانی است که به تیم ملی اهمیت می دهند و آن را عاشقانه دوست دارند، اکنون زمانش فرا رسیده تا خودتان را نشان داده و تعهد کاملتان را به تیم ملی بروز دهید.

در انتها اعتقاد دارم که باعث دلخوری نخواهم شد اگر چند سوال زیر را مطرح کنم.

*فوتبال ایران برای رسیدن به هدف و رویایمان چه کاری باید انجام دهد؟

*اولویت فوتبال ایران چیست؟

*برای پر کردن ورزشگاه آزادی با هواداران پرشور فوتبال ایران در دیدار یازدهم شهریور مقابل قطر چگونه برنامه ریزی خواهد شد؟

*آیا شما آماده پوشیدن پیراهن شماره ۱۲ و هدایت تیم ملی برای کسب افتخار هستید؟

*ما آماده خواهیم بود، شما چطور؟

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۸ )