کیومرث هاشمی اعلام کرد امروز شکوایه و دادخواستی پیرامون ناداوری و مسایل پیش آمده در دیدار دسته فوق سنگین وزنه برداری المپیک ریو تقدیم دادگاه حکمیت ورزش خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ریو، بعد از ناداوری صورت گرفته در مسابقه گروه A وزنه برداری دسته فوق سنگین سی و یکمین دوره بازیهای المپیک و پایمال شدن حق بهداد سلیمی، نماینده شایسته کشورمان در حرکت دوضرب، رئیس کمیته ملی المپیک از شکایت به دادگاه حکمیت ورزش CAS خبر داد.

وی ضمن تایید این خیر گفت: خوشبختانه همه مردم و کارشناسان دیدند که وزنه دوم بهداد سلیمی پس از تایید ٣ داور مسابقه و گذشت چند دقیقه با اعمال نفوذ هیات ژوری مردود اعلام شد تا حق این ورزشکار با اخلاق و مدال ارزشمند المپیکش پایمال شود.

وی ادامه داد: با بررسی جوانب امر و مدارک خوبی که در اختیار داریم مقرر شد بعد از جلسه با مسئولین فدراسیون وزنه برداری و بررسی مجدد قوانین و مقررات شکوایه و دادخواستی مستند و معتبر را تقدیم CAS کنیم.

هاشمی در ادامه به مدارک مورد بحث اشاره کرد و گفت: نگاهی به استارت لیست مسابقات و داوران و اعضای کمیته فنی مسابقه نشان می دهد که نام جلود، رئیس عراقی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا و همسرش اصلا در جمع نفرات معرفی شده بعنوان ژوری نیست اما آنها در اقدامی مشکوک پشت میز ژوری نشسته و ناداوری و ناعدالتی را رقم زدند.

وی در پایان گفت: تمام تلاشمان این است تا این جوان شایسته به حق و حقوق خود برسد. از هیچ تلاش و بیگیری فروگذار نکرده و نمی کنیم و اولویت کادر سرپرستی کاروان بر پیگیری این موضوع خواهد بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )