کادرفنی و مسئولان باشگاه استقلال خوزستان تصمیم گرفتند نام گلر این تیم که با مصدومیتی بلند مدت روبرو شده را از لیست خارج کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، استقلال خوزستان در فصل جاری کار خود را در حالی آغاز کرد که بعد از پیوستن فرناندو خسوس به گسترش فولاد رافائل برزیلی و گودرز داوودی را برای حراست از دروازه برگزید.

با توجه به حضور استقلال خوزستان در سه جبهه کادرفنی این تیم ترجیح دادند دو گلر خوب در تیم داشته باشند تا مشکلی برایشان به وجود نیاید که چندی پیش داوودی در یک دیدار دوستانه دچار مصدومیت شد و به دلیل پارگی رباط صلیبی ۶ تا ۷ ماه از میادین دور است.

این اتفاق باعث شده تا مسئولان این تیم تصمیم بگیرند با توجه به حساسیت مسابقات نام این بازیکن را از لیست خارج کنند و با گلر جدیدی قرارداد ببندند.

وحید شیخ‌ویسی گلر مدنظر استقلال خوزستان است که این بازیکن بعد از گرفتن رضایت‌نامه از نفت قرار است این فسخ‌ را ثبت کند و به زودی برای عقد قرارداد با استقلال خوزستان راهی اهواز شود.

بدین ترتیب با حضور رافائل و جذب شیخ‌ویسی استقلال خوزستان خیالش از ناحیه دروازه برای حضور در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا راحت می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.