مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره بازی خداحافظی کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال اعلام کرد که به‌زودی برای نکونام بازی خداحافظی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرحسین حسینی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص کناره‌گیری جواد نکونام از بازی خداحافظی‌اش گفت: در ابتدا جا دارد از همه پیشکسوتان و دلسوزان فوتبال کشور که با انجام مصاحبه و حمایت‌های خود جواد نکونام را مورد پشتیبانی ویژه خود قرار دادند، تشکر و قدردانی داشته باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه جواد نکونام کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان از دیداری که قرار بود به‌عنوان خداحافظی وی برگزار شود، کناره‌گیری کرده است، فدراسیون فوتبال در آینده‌ای نزدیک قطعاً مراسمی در خور شأن و جایگاه وی که تلاش بسیار زیادی برای ارتقای فوتبال کشور مبذول داشته، انجام خواهد داد.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: هرچند در گذشته بزرگانی از فوتبال ملی کشور خداحافظی کرده‌اند و نتوانسته‌ایم مراسمی برای خداحافظی این عزیزان برگزار کنیم، به‌طور حتم جبران مافات خواهیم کرد و این اقدام برای این عزیزان نیز انجام می‌شود. جا دارد مجدداً از اعلام نظر به‌جای بزرگان و پیشکسوتان فوتبال کشور، کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم.

حسینی تأکید کرد: برگزاری این مسابقه که قرار بود چهارم شهریورماه برگزار شود، هیچ ارتباطی به فدراسیون فوتبال ندارد و این فدراسیون به هیچ‌وجه در جریان جزئیات برنامه‌های پیش‌بینی شده برای آن نبوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.