سرمربی آبی‌واناری‌ها از اظهارنظر در مورد شایعه احتمال جدایی دروازه‌بان شیلیایی تیمش طفره رفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه که شاگردانش در دیدار رفت سوپرجام اسپانیا با نتیجه ۲ بر صفر در خانه سویا به برتری رسیدند، در آستانه دیدار برگشت دو تیم که قرار است بامداد پنجشنبه در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شود، در کنفرانس خبری حضور پیدا کرد و پیرامون این بازی و مسائل دیگر به گفت‌و‌گو پرداخت.

سرمربی آبی‌و‌اناری‌ها در خصوص شایعه جدایی کلودیو براوو از بارسلونا و احتمال پیوستنش به منچسترسیتی گفت: ترجیح می‌دهم در مورد دیدار سوپرجام صحبت کنم، تا اینکه بخواهم در مورد شایعات حرف بزنم.

وی در مورد مدعی بودن کلودیو براوو و تِراِشتگن برای ایستادن درون دروازه بارسا عنوان کرد: همه بازیکنان می‌خواهند در ترکیب باشند. تا کنون هیچ‌کدام از بازیکنان هم به‌صورت مستقیم به من نگفته‌اند که می‌خواهند در ترکیب باشند. به‌هر حال هیج بازیکنی از تعداد دقایقی که بازی می‌کند، همیشه راضی نیست و همه می‌خواهند بیشتر و بیشتر بازی کنند، از مهاجم و هافبک گرفته تا دفاع و دروازه‌بان.

انریکه راجع به دیدار برگشت سوپرجام اسپانیا هم گفت: از دیدار رفت‌مان مقابل سویا حس خوبی گرفتم. ما بازی سطح بالایی را در خانه آنها به نمایش گذاشتیم. هدف ما این است که با ارائه بازی سراسر هجومی سویا را شکست دهیم و به قهرمانی برسیم. ما در بازی برگشت سخت خواهیم جنگید و هدف‌مان زدن گل اول بازی از سوی ماست.

او در ارزیابی حریف پنجشنبه تیمش اظهار داشت: امیدوارم در این بازی هم همان سویایی را ببینیم که در بازی رفت دیدیم. البته تیم‌های بزرگ فلسفه بازی خود را تغییر نمی‌دهند. قطعاً سامپائولی تفکرات خود را تغییر نخواهد داد و تیمش هجومی خواهد بود. به‌هر حال انتظار بازی دشواری را دارم. امیدوارم نیوکمپ در این بازی مملو از تماشاگر شود، چون با هواداران‌مان قدرتمندتر می‌شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.