در پی کناره گیری جواد نکونام از بازی خداحافظی که برای وی در نظر گرفته شده بود، فدراسیون فوتبال قصد دارد تا برای خداحافظی جواد نکونام بازی خداحافظی برگزار کند.

به گزارش خبرگزاری مهر ، جواد نکونام صبح امروز از حضور در بازی که برای خداحافظی وی در نظر گرفته شده بود انصراف داد. در پی این انصراف فدراسیون فوتبال قصد دارد تا یک بازی دوستانه را برای خداحافظی جواد نکونام برگزار کند.

امیر حسین حسینی در گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال در این باره گفت: در ابتدا جا دارد از همه پیشکسوتان و دلسوزان فوتبال کشور که با انجام مصاحبه و حمایتهای خود جواد نکونام را مورد حمایت ویژه خود دانسته اند، تشکر و قدردانی داشته باشیم.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال: با توجه به اینکه جواد نکونام کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان از دیداری که قرار بود به عنوان خداحافظی وی برگزار شود، کناره گیری کرده است، فدراسیون فوتبال در آینده ای نزدیک قطعا مراسمی در خور شان و جایگاه وی که تلاش بسیار زیادی برای ارتقای فوتبال کشور مبذول داشته، انجام خواهد داد.

وی: هر چند در گذشته بزرگانی از فوتبال ملی کشور خداحافظی کرده اند و نتوانسته‌ایم مراسمی برای خداحافظی این عزیزان برگزار کنیم، به طور حتم جبران مافات خواهیم کرد و این اقدام برای این عزیزان نیز انجام می شود و جا دارد مجددا از اعلام نظر بجای بزرگان و پیشکسوتان فوتبال کشور، کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم.

حسینی در پایان گفت: برگزاری این مسابقه که قرار بود چهارم شهریورماه برگزار شود، هیچ ارتباطی به فدراسیون فوتبال ندارد و این فدراسیون به هیچ عنوان در جریان جزئیات برنامه های پیش بینی شده برای آن نبوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.