سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: نباید روی اعصاب تماشاگر راه برویم باید از فوتبال لذت ببریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد مایلی‌کهن پس از تساوی بدون گل مقابل راه اهن اظهار داشت: بازی فشرده و سنگینی برای هر دو تیم بود و راه اهن که بازی اول را در خانه باخته بود برای گرفتن یک امتیاز به انزلی آمد. در ضمن ما شانس‌های گلزنی خود را از دست دادیم و حریف هم روی ضد حمله فرصت گلزنی پیدا کرد. ما باید از امتیاز خانگی نهایت استفاده را ببریم. تیم ما یکی دو هفته است که شکل گرفته و به زمان بیشتری نیاز داریم و به تیم امیدوارم و انشالله در بازی‌های آینده بهتر ظاهر شویم.

وی ادامه داد: البته در لیگ همه بازی‌ها را نمی‌توان برد و ممکن است یک بازی برنده شوید و یک بازی ببازی و در مجموع تیم خودش را در بالای جدول نگه دارد.

سرمربی ملوان در مورد مشکل گلزنی تیمش و جذب مهاجم، گفت: اگر مهاجم خوب در اختیار داشته باشیم استقبال می‌کنیم اما در حال حاضر این مجموعه در خدمت ماست و باید از آنها استفاده کنیم.

وی افزود: در بازی آلومینیوم اراک شناختی از حریف نداشتیم اما فیلم بازی راه اهن را داشتیم و این تیم را آنالیز کردیم. انشالله همه دست به دست هم بدهیم که همه از فوتبال لذت ببریم و خودمان را از حواشی دور کنیم و فوتبال محلی برای لذت بردن است. شما دیدید که وقتی ما در موقعیت گلزنی بودیم اما بخاطر اینکه بازیکن حریف مصدوم شده بود توپ را به بیرون زدیم و در زندگی به اندازه کافی مشکل داریم و نباید روی اعصاب تماشاگران راه برویم. یک تیم برنده می‌شود و یک تیم می‌بازد و باید بهم احترام بگذاریم و نوع برخورد باید به شکلی باشد که در زمین با قدرت مبارزه می کنیم و هر تیمی برتر باشد برنده می شود فوتبال جنگ نیست. من برد سپیدرود رشت را تبریک می‌گویم و امیدوارم هم ما و هم آنها موفق باشند. نظرمحمدی هم به تیم ما تبریک گفت.

سرمربی ملوان در مورد کری خوانی گفت: کری خوانی با توهین فرق می‌کند. رشتی و انزلی نداریم همه مال ایران است. ایرلند و ایسلند و ولز باخت اما در نهایت همه تشویق کردند. نمی‌گویم کری نداشته باشیم. هواداران ما شعار زیبا می‌دادند و فوتبال باید همین باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.