سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تأکید کرد، این تیم با وجود پیروزی در دو دیدار اخیر هنوز به شرایط مورد نظرش نرسیده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش برابر ماشین‌سازی گفت: می‌خواهم اول راجع به شمشیربازی صحبت کنم. نماینده کشورمان دیروز علی‌رغم کسب مقام چهارمی توانست دل مردم را شاد کند.

وی درباره این مسابقه گفت: از طرفداران تیم تراکتورسازی تشکر می‌کنم که به استادیوم آمدند و جو خوبی در ورزشگاه ایجاد کردند. در این بازی هواداران به هم احترام گذاشتند. به مردم آذربایجان بابت داشتن مربی خوبی مانند رسول خطیبی تبریک می‌گویم که تیم خوبی را روانه مسابقات لیگ برتر کرده است. در مجموع از تیمم راضی هستم، هرچند رضایت چندانی از نیمه دوم ندارم، زیرا در این نیمه نتوانستیم تراکتورگونه بازی کنیم. ماشین‌سازی هم تیم بسیار خوبی است، ولی در این بازی نتوانست به دروازه تیم ما نزدیک شود و خوشحالم که سه امتیاز این دیدار را کسب کردیم و با پیروزی به تعطیلات لیگ رفتیم. هرچند این تیم با تراکتورسازی مدنظر ما فاصله دارد. همچنین از آماده نشدن استادیوم یادگار امام هم ناراضی هستیم و از دوشنبه در جای دیگری تمرین می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با بیان اینکه امان از تعطیلات، در مورد تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت: من از تعطیلات لیگ گله نمی‌کنم، چون مجبورم. اگر تیم ملی به جام جهانی برود و پرچم ایران بین ۳۲ کشور برتر جهان قرار گیرد برای کشور ما افتخار بزرگی است، هرچند تیم‌ها ضرر می‌کنند و تنها کاری که ما می‌توانیم بکنیم این است که بازیکنان را در شرایط مسابقه نگه داریم. ما در این تعطیلات اول به شیراز می‌رویم و در آنجا بازی دوستانه برگزار می‌کنیم سپس در جام شهدا در تهران شرکت خواهیم کرد.

قلعه‌نویی افزود: نمی‌دانم چرا بازیکنانم پس از اخراج بازیکن ماشین‌سازی و در نیمه دوم بی‌انگیزه بودند و آنها باید بهتر بازی می‌کردند.

وی درباره بازیکنان تیمش نیز عنوان کرد: ادینیو بازیکن بزرگی است، ولی هنوز از شرایط مسابقه به‌دور است. سروش رفیعی هم می‌تواند هر لحظه در بازی تأثیر بگذارد و یک بازیکن کلیدی است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره خط دفاعی تیمش گفت: ما باید روی ساختار و نظم دفاعی تیم کار کنیم. هرچند در این بازی و بازی‌های قبل ساختار دفاعی تیم ما خوب کار کرد و در این بازی تیمی نتوانست به دروازه ما نزدیک شود، در حالی که ماشین‌سازی در بازی‌های قبل هفت هشت موقعیت خوب گل ایجاد کرد. ما در خط دفاعی تغییراتی داشتیم و نکته مثبت آن وجود دو هافبک دفاعی قدرتمند در تیم است. مهدی کیانی که در همه سیستم‌ها کاربرد زیادی دارد و سینا عشوری نیز در روزهای آینده به شرایط ایده‌آل برمی‌گردد و بهتر کار خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.