سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: در وضعیتی قرار داریم که رضاییان به پرسپولیس برگشته و مسئله را باید در کمیته انضباطی مورد بررسی قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی‌اکبر طاهری در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: قبل از هر چیز به این مسئله تاکید می‌کنم که اگر به تلفن‌های شما خبرنگاران پاسخ نمی‌دهم به این خاطر است که نمی‌خواهم در مورد همه مسائل اظهار نظر و مصاحبه کنم. از این بابت از شما عذرخواهی می‌کنم که نمی‌توانم تلفن‌ها را پاسخگو باشم و هر مطلبی باشد از طریق سایت باشگاه اعلام می‌کنیم.

وی در مورد وضعیت برند جدید جیووا و آن اتفاقاتی که در برنامه ۹۰ افتاد افزود: ما یک روندی را در باشگاه از سال‌های قبل داشتیم. با یک شرکت خارجی قرارداد امضا می‌کردیم و براساس قیمتی که آن برند داشت با آنها قرارداد امضا می‌کردیم. مشکلاتی که در مورد پیراهن وجود داشت همه شما متوجه شدید، ما در اردوی رأس‌الخیمه عملا در این مورد وارد چالش شدیم اما در سال گذشته تجربه‌مان بیشتر شد. متوجه شدیم جدا از تهیه لباس باید سوددهی هم داشته باشیم، حالا سال به سال بهتر هم می‌شود به خصوص در حوزه درآمدزایی.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: ما متوجه شدیم طبق توصیه مقام معظم رهبری باید با تولیدات داخلی کار را جلو ببریم، البته کیفیت نیز مدنظر قرار گرفت. قراردادی که بستیم خوب بود و قرار است از خط تولید نیز بازدید داشته باشیم. به هر حال قراردادی امضا شده و بندهایی در این قرارداد وجود دارد و مفادی دیده می‌شود که اگر به لحاظ کمی و کیفی طرفین ناراضی باشند می‌توان حتی تامین خسارت کرد.

وی در پاسخ به این سوال که بحث مدیرعاملی شما به کجا کشید، عنوان کرد: بارها به این سوال پاسخ داده‌ام. من در اینجا مسئولیت اجرایی دارم و در چارت یک مدیرعامل آنچه را که در هیئت مدیره مصوب می‌شود را اجرا می‌کنم و این کار نیز در باشگاه پرسپولیس انجام می‌شود و من به عنوان سرپرست باشگاه همان وظیفه مدیرعاملی را انجام می‌دهم و فرق نمی‌کند مدیرعامل باشم یا نه.

طاهری در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا بازیکنان اوکراینی چند برابر قیمت واقعی‌شان جذب شده‌اند، گفت: من نمی‌دانم این اطلاعاتی که شما مطرح می‌کنید را از کجا کسب کرده‌اید، در سایت ترانسفرمارکت قیمت این دو بازیکن خیلی بالا است و شما می‌توانید به آن مراجعه کنید. اینکه این نفرات چرا در اردوی اوکراین به ما اضافه نشدند، دلیلش این بود که ما بازیکنان زیادی را به برانکو معرفی کردیم و او در نهایت تصمیم گرفت که با این دو بازیکن قرارداد امضا شود. در رابطه با عدم آمادگی آنها هم وظیفه کادر فنی است که آنها را آماده کنند و قطعا این اتفاق رخ خواهد داد. ما در زمینه مسائل فنی اختیار تام را به سرمربی تیم‌مان داده‌ایم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: من یک نکته کلی می‌گویم، تمام دوستانی که در کنفرانس حاضر هستند در بخش‌های مختلفی فعالیت می‌کنند و اکثرا در حوزه پرسپولیس اخبار را دنبال می‌کنند. به شما می‌گویم گاهی مطالبی را بزرگ نکنید، شاید ما مسائل حقوقی و جانبی را پیش رو داشته باشیم، می‌خواهیم بدون چالش مسائل را دنبال کنیم. در پی پنهان‌کاری نیستیم. شاید در آن شرایط جالب نباشد موضوعی را بگوییم یا حرفی بزنیم. بگذارید با آرامش کارها را پیش ببریم. من دوست ندارم خیلی این موضوع را باز کنم اما فقط می‌گویم خواسته هواداران باید مطابق با قانون باشد. هر کسی به من می‌رسد می‌گوید این بازیکن یا آن بازیکن را جذب کن، ولی ما محدودیت داریم. بازیکنان بالای ۲۳ سال و زیر ۲۳ سال، از طرفی سرمربی با تفکرات خودش به ما می‌گوید این بازیکن را می‌خواهم، هرچند شاید الزاما آن بازیکن مدنظر هواداران نباشد.

وی در مورد ماجرای رامین رضاییان نیز گفت: این بازیکن با ما قرارداد داشت. ما سابقا هم اعلام کردیم رضاییان را می‌خواهیم اما برخورد ما و خواسته‌های‌مان حقوقی است. حالا در وضعیتی قرار داریم که بازیکن برگشته و مسئله را باید در کمیته انضباطی مورد بررسی قرار دهیم. از سوی دیگر ما در خصوص محمدحسین کنعانی‌زادگان نیز چنین وضعیتی داشتیم، به هر صورت ممکن است یک بازیکن در نیم‌فصل یا مقاطع دیگر از لیست خارج شود یا چنین جابه‌جایی‌هایی داشته باشیم البته برای بازی‌های آسیایی هم یکسری بند و تبصره‌هایی وجود دارد، طبیعتا ما کار خودمان را دنبال می‌کنیم.

طاهری در واکنش به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه آیا بحث برکناری وزیر و متعاقب آن شما از پرسپولیس بعد از المپیک مطرح است، یادآور شد: من در مقامی نیستم که در خصوص وزیر و تغییراتی که شما از آن صحبت می‌کنید، حرف بزنم اما به یک مسئله کلی اشاره می‌کنم. هر ارگان و سازمانی اگر برنامه کلی داشته باشد، مهم نیست که در آن زمان منِ طاهری کار کنم یا شخص دیگری. مهم آن است که آن برنامه به صورت بلندمدت اجرا شود و اگر این اتفاق بیفتد آن سازمان موفق خواهد بود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه راجع به اردوی پرسپولیس در اوکراین و حرف و حدیث‌هایی که در مورد این اردو و افراد متفرقه در این اردو کنار سرخپوشان بودند، خاطرنشان کرد: طبیعتا برای آماده‌سازی تیم، جاهای مختلفی به باشگاه معرفی می‌شود و این اتفاق هم در باشگاه پرسپولیس رخ داد و ما از طریق کانال‌های مختلف پیشنهادات زیادی برای برگزاری اردوی تیم در آنجا مواجه شدیم. یک مورد قصد داشت تبلیغات ما را در قبال پرداخت هزینه اردو بگیرد که اسپانسر ما قبول نکرد و موارد مشابه که در نهایت ما اوکراین را انتخاب کردیم. در مورد این اردو هم بگویم که ما ابتدا فکر کردیم این اردو هزینه زیادی دربر نخواهد داشت اما پس از بررسی‌های متعدد به این نتیجه رسیدیم که این اردو هزینه‌اش خیلی بیشتر از آن چیزی است که ما تصور می‌کردیم. به این خاطر افرادی آمدند و کمک‌هایی به برگزاری هرچه بهتر این اردو کردند تا این اردوی بسیار خوب انجام شد.

وی در خصوص اسپانسر جدید گفت: ما اسپانسر جدیدی نداریم. یک قرارداد همکاری مشترک بستیم، چون حق بهره‌برداری از برند را داریم. بحث فضای مجازی و سامانه هواداری مقابل‌مان است که می‌خواهیم دامنه‌اش را افزایش دهیم. مدام دنبال درآمدزایی هستیم.

طاهری ادامه داد: درآمد ما از کجاست؟ باشگاه در گذشته چه تمکن مالی داشته، ما هیچ جایی سرمایه‌گذاری نداشتیم در حالی که باشگاه‌های بزرگ دنیا سرمایه‌گذاری می‌کنند و از محل سرمایه‌گذاری‌شان به ایجاد درآمد می‌پردازند ولی ما چنین چیزی نداریم و باید شروع کنیم به انجام مسائل جاری و کارها را به سمت سرمایه‌گذاری پیش ببریم. ما در حال همکاری هستیم و می‌خواهیم در تبلیغات محیطی هم‌افزایی داشته باشیم. در حال پردازش محتوا هستیم اما سامانه‌های موازی را رد کردیم. اسپانسر ما مشخص است، سامانه‌ای که معرفی کردیم هم مشخص است. سامانه‌های دیگر ارتباطی به ما ندارد. در واقع دنبال فرهنگ هواداری هستیم، البته باشگاه‌های دیگر هم از ما کمک خواستند و آنها را راهنمایی کردیم تا به سمت این اسپانسر بیایند چون می‌خواهیم تعداد مخاطبان را بالا ببریم و کیفیت را افزایش دهیم، به همین علت مصاحبه‌ها باید هماهنگ شود. باید اسپانسر مثل باشگاه بهره‌برداری داشته باشد. تا به حال آن‌طور نبوده که می‌خواستیم اگر هماهنگی‌ها صورت نگیرد، چالش‌های سختی در فوتبال خواهیم داشت. منظورم با سامانه‌هایی است که دنبال کار موازی هستند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه اگر باشگاه پرسپولیس کمیته فنی داشت شاید بازیکنان بی‌کیفیت اوکراینی جذب نمی‌شدند و چرا پس از ۱.۵ سال حضور شما در باشگاه هنوز تصمیم نگرفته‌اید طبق وعده خودتان کمیته فنی تشکیل دهید، یادآور شد: اول اینکه بازیکنانی که ما جذب کردیم درجه ۳ و ۴ نیستند و از لحاظ فنی از سوی سرمربی تیم تائید شدند. ما بازیکن را بر اساس نظر سرمربی جذب می‌کنیم. اگر شما بازیکنان را قبول ندارید یعنی اینکه برانکو را قبول ندارید و به او احترام نمی‌گذارید. ما به او اعتقاد داریم و اجازه می‌دهیم کارش را بکند یعنی آیا به نظر شما سرمربی ما آنقدر بی‌تجربه است که بازیکن درجه ۳ و ۴ جذب کند، شما کیفیت بازیکنان ما را زیر سوال می‌برید و باید به شما بگویم که این‌طور نیست که ما همین‌طور بازیکن جذب کنیم. گزینه‌های مختلف به باشگاه معرفی می‌شوند و در نهایت با نظر دوستان در هیئت مدیره و افراد مختلف و نظر نهایی سرمربی بازیکن انتخاب می‌شوند.

وی در این باره خاطرنشان کرد: در مورد بحث کمیته فنی هم عنوان کنم که شما بیشتر تمایل دارید ما را با مطرح کردن این سوال به چالش بکشید، در صورتی که تعامل کامل در انتخاب بازیکن در باشگاه پرسپولیس وجود دارد و مشکلی در این زمینه نیست.

طاهری در پاسخ به سوال دیگری در مورد بازیکن خارجی پیشین پرسپولیس و اینکه چرا همه آنها از جمله گابریل، ماریچ، اومانیا، بنسون از باشگاه پرسپولیس طلبکار هستند، اظهار داشت: مسئله گابریل متفاوت است چرا که او با باشگاه قرارداد داشت و ما با وی تعامل کردیم که جدا شود و طلبش را به شکلی پرداخت کنیم. باشگاه در این زمینه هم سعی می‌کند با بازیکن به تعامل برسد و همه این قراردادها به خوبی مدیریت می‌شوند، حداقل در یک سال اخیر این‌طور بوده و ما بدهی‌های بازیکنان دیگر خارجی هم از سال‌های گذشته داشتیم که آنها را نیز پرداخت کردیم اما نفراتی چون اومانیا، ماریچ و ... در حال توافق با آنها هستیم تا طلب‌شان را بپردازیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص ماجرای بازگشت مهدی طارمی از لیگ ترکیه گفت: ما با این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش توافقی کردیم و قراردادی داریم اما در واقع نمی‌دانم او چه کاری انجام داده است. هرچه بوده درست نبوده با این حال قراردادی به صورت ثانویه با مهدی طارمی امضا شده بود و با فسخ آن بازیکن باید پاسخگو باشد، نه باشگاه پرسپولیس اما سعی می‌کنیم با کمترین میزان ضرر کار طارمی را تمام کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ورزشی تسنیم در این خصوص که در جریان نقل و انتقالات چه نمره‌ای به عملکرد خود می‌دهید، گفت: من نباید به خودم نمره بدهم. اتفاقاتی که در فصل نقل و انتقالات رخ داده فرایندی است از انتخاب، جذب و عقد قرارداد با بازیکنان، به همین علت اجازه نمی‌دهم یکی به خودش نمره بدهد. اگر خوب بوده یا اگر اشتباه بوده همه چیز جاری بود و به باشگاه برمی‌گردد، ما تعامل خوبی با سرمربی تیم داشتیم و کار را انجام دادیم، حالا اینکه بازیکن ضعیف است یا قوی و یا مسائل دیگری دارد در ادامه فصل مشخص می‌شود. فصل قبل بازیکنان مطرحی بودند که جدا از محرومیت یا مصدومیت نیمکت‌نشین بودند یا عملکرد خوبی نداشتند. باید دید سرمربی تیم چه تفکری برای بازی دادن به بازیکنانش دارد.

طاهری در این خصوص که شب گذشته و در جریان برنامه ۹۰ دوربین مخفی از توافق یکی از معاونان باشگاه با شرکت تهیه البسه تیم به تصویر درآمد و در آن به نظر می‌رسید اتهام زد و بند به معاون شما زده شد، تصریح کرد: بخشی از صحبت‌هایی که در آن برنامه انجام شد در خصوص فدراسیون و سایر باشگاه‌هاست که به من ربطی ندارد. ما قراردادی بستیم و طرف قرارداد‌مان یک شرکت ایرانی است که باید لباس‌ها را تهیه کند. نمونه‌هایی از کار آنها به دست آوردیم و بحث کیفیت را مطرح کردیم. به هر حال اگر کیفیت بالا وجود نداشت می‌توانیم جبران خسارت یا تامین مابه‌ ازاء کنیم. اگر شما در جایی مشغول به خدمت شوید برای عقد قراردادها نقطه اتصال خواهید بود. همین حالا هم کارمندانی از باشگاه پرسپولیس هستند که قراردادهای دیگر ما را منعقد می‌کنند. مثلا بحث چمن مصنوعی ورزشگاه درفشی‌فر شبیه ماجرای عقد قرارداد با شرکت تامین لباس‌هاست، برخی می‌گویند چرا با ما قرارداد بسته نشد ولی ما به دنبال مسائل شرعی و عرفی هستیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: این بحث‌ها و حرف‌ها درست نیست و متاسفانه همیشه هم وجود دارد. من به شما می‌گویم که شرکت تامین لباس‌ها برای‌مان بیش از ۵۰ درصد فصل قبل بهره داشته و در تورنمنت‌های دیگر ممکن است اتفاقات دیگری هم بیفتد. از طرف دیگر من موضوع دوربین مخفی که در آن برنامه به نمایش درآمد را دیدم معاون من از کلمه تعامل استفاده کرده و دنبال مسائل دیگری نبود. ممکن است فردی که در صفحه تلویزیون ظاهر می‌شود نیز تعاملاتی داشته باشد اما من در وهله اول به لحاظ عرفی و شرعی می‌گویم همه چیز به وجدان خودم برمی‌گردد و در وهله دوم معتقدم مسائل باید به صورت حقوقی مطرح شود. نمی‌توانیم یک حرفی بزنیم و با آبروی افراد بازی کنیم.

وی همچنین راجع به اینکه آیا باشگاه پرسپولیس به تعهداتش در قبال هادی نوروزی عمل کرده است یا نه، گفت: ما در این مورد به ۸۰ درصد تعهدات‌مان در قبال مرحوم نوروزی عمل کردیم. یکسری‌ها پارسال آمدند و با شلوغ‌کاری مسائلی را مطرح کردند. من آن فرد را به باشگاه فراخوانده و برای وی روشن کردم که وقتی فردی از دنیا می‌رود برای پرداخت مطالبات او باید یکسری مراحل قانونی طی شود، مسائلی از قبیل حصر وراثت و... وقتی او را روشن کردم خودش به اشتباهش پی برد به هر حال نوروزی فرزندهای صغیری دارد که در مورد پرداخت‌های او همه مراحل قانونی باید طی شود. همه چیز در این مورد طبق قانون انجام خواهد شد و باشگاه در این زمینه از طریق مسائل حقوقی پیگیر است اما اینکه بخواهیم با مرحوم نوروزی قرارداد جدید امضا کنیم، ممکن نیست چرا که قانون به ما این اجازه را نمی‌دهد اما در مورد پسرش ما یکسری صحبت‌ها درباره امضای قرارداد با وی داشته‌ایم.

طاهری در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری در مورد اینکه دو بازیکن اوکراینی با نظر باشگاه جذب شدند، چرا که برانکو در یک محفل خصوصی این ادعا را مطرح کرده است، افزود: خواهشا در اظهارنظر‌های‌تان سعی نکنید من را به چالش بکشید. اگر سوالی است، خواهشا مستند باشد نه اینکه فلانی در فلان جا فلان حرف را زده است. من فقط در مورد مسائل مستند صحبت می‌کنم، نه اینکه فلان شخص در فلان جا آن حرف را زد و من جوابش را بدهم. در مورد جذب بازیکن ما با سرمربی تیم در تعامل کامل هستیم و نه در مورد اوکراینی‌ها بلکه در مورد همه بازیکنان این تعامل وجود دارد، خواهشا از من سوال چالشی نپرسید چرا که به آن پاسخ نخواهم داد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه با اشاره به اعلام رقم قراردادها توضیح داد: ما مخالف این نیستیم که این ارقام اعلام نشود، بلکه اعتقاد داریم که همه چیز باید با تعامل همراه باشد. مسلما قرارداد بازیکنان چیزی نیست که بشود آن را از مردم پنهان کرد چرا که در باشگاه ما همه چیز شفاف است و در بخش حقوقی و اجرایی قراردادها تعیین شده و همان قرارداد هم به سازمان لیگ می‌رود پس اینکه بخواهند با مطرح کردن برخی مسائل بگویند در قراردادها چیز دیگری عنوان شده است، صحت ندارد و نمی‌توانند در این زمینه ما را خراب کنند.

وی راجع به اینکه چرا قرارداد مدیران منتشر نمی‌شود، گفت: خواهشا سوال چالشی از من نپرسید. در شأن من نیست که بدانم قرارداد آقای ایکس یا فلان چقدر است.

طاهری همچنین در رابطه با اینکه گفته می‌شود پس از المپیک او به وزارت ورزش خواهد رفت، تصریح کرد: تا این لحظه افتخار خدمت به پرسپولیس را دارم و برنامه دیگری هم مطرح نیست. خواهشا سعی نکنید مرا به حاشیه ببرید.

سرپرست باشگاه پرسپولیس راجع به قرارداد گولچ و مسائلی که در مورد رفتن او مطرح شده است، نیز خاطرنشان کرد: صحبت‌های لازم در مورد بازیکنان خارجی انجام داده‌ام. همان طور که گفتم ما هر بازیکنی که بخواهیم با او قطع همکاری کنیم، همه چیز با تعامل انجام می‌شود، کاری که در مورد لوبانف انجام شد، البته ما این دروازه‌بان را می‌خواستیم ولی خودش تمایل نداشت بماند. بعد از صحبت‌هایی که با برانکو داشتیم او رضایت داد که لوبانف با توافق از باشگاه جدا شود. در مورد همه بازیکنان هم این مسئله را رعایت خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا باشگاه لیست اولیه برانکو را جذب کرده و یا بازیکنانی که در لیست دوم و سوم بودند به خدمت گرفته شده‌اند، عنوان کرد: برانکو به ما لیست طبقه‌بندی شده ارائه نداد او لیستش را به شکلی چید که از یک بازیکن در چه پست‌هایی بتواند استفاده کند. به طور مثال محمد انصاری را به دفاع وسط برد و وقتی فهمید او می‌تواند در این پست بازی کند پس نیازش در این پست را برای جذب بازیکن جدید کمتر کرد. در کل در همه پست‌ها به همین شکل عمل کرد و براساس نیاز‌هایش بازیکن به تیم اضافه کرد.

طاهری در مورد قرارداد باشگاه پرسپولیس با یک شرکت‌ اضافه کرد: ما با شرکت‌هایی که نام می‌برید طرف نیستیم، بلکه فردی در این میان وجود دارد که کارهای تجاری را انجام می‌دهد. به عنوان مثال شرکتی به ما پیشنهاد همکاری می‌دهد، ما به آن فرد می‌گوییم که قرارداد را ببندد. به ما ارتباطی ندارد، تا به حال هم در خصوص مسائل تجاری از طرف باشگاه کاری انجام ندادیم، البته یک قرارداد مادر وجود دارد که در هر قرارداد تجاری اگر مغایرتی وجود داشته باشد باید هماهنگی‌هایی هم انجام شود. این فرد با سامانه هواداری ما همکاری می‌کند، جا دارد از هواداران تشکر کنم که ما را حمایت کردند. اما باید بگویم در گذشته مسائل مالی با مشکلاتی همراه بود و ابهاماتی را به وجود می‌آورد اما ما می‌خواهیم این ابهامات را از بین ببریم، به هر حال اگر طرف قرارداد با ما به پیشنهاد هر شرکتی جواب منفی بدهد آن وقت باشگاه رأسا تصمیم می‌گیرد.

در این لحظه یکی از خبرنگاران در خصوص واسطه‌های اعزام تیم به اردوهای خارجی صحبت به میان آورد و به طاهری گفت, در این مورد توضیح شفافی ندادید که سرپرست باشگاه پرسپولیس پاسخ داد: ما برای هر اردو یکسری پیشنهاد داریم. اردوی ترکیه، اردوی آمریکا، سوئد، اسپانیا یا آلمان از سوی افراد دیگر به ما پیشنهاد شده بود، ولی باید هزینه‌ها را مدنظر قرار می‌دادیم. من این موضوع را شفاف اعلام می‌کنم که برای همکاری هزینه‌ها هم برای ما مهم بود.

وی در پاسخ به سوالی راجع به جدایی یک‌باره لوبانف و نگرانی‌هایی که این موضوع به وجود آورده، گفت: فرایند جذب و فسخ قرارداد با بازیکنان فقط با تعامل با برانکو صورت گرفت، بحث جدایی لوبانف هم به امروز یا هفته قبل ربطی ندارد. موضوع متعلق به انتهای فصل پیش بود که در اردوی اوکراین این قضیه جدی‌تر شد. هفته قبل جلساتی داشتیم و در نهایت آنجا بود که به این جدایی رضایت دادیم. نگرانی‌ها در مورد رفتن لوبانف به جا است، اتفاقا این موضوع یکی از بحث‌های داغ بین ما و برانکو بود اما انشاءالله بتوانیم جای این بازیکن را هرچه زودتر پر کنیم، فعلا هم اینجا نشسته‌ایم و بیرانوند اخراج نشده است.

طاهری در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که چرا در مورد بدهی سنگینی که از مدیرعاملان پیشین باشگاه باقی مانده، حرفی نمی‌زند، اظهار داشت: بنده در مقام مدیریت باشگاه هستم و صلاحیت این کار را ندارم. مجمع باشگاه باید در این خصوص صحبت کند، من فقط می‌توانم در مورد دستیارانم و زیردستانم صحبت کنم یا ایرادشان را بگویم.

در این لحظه در نشست خبری برق قطع شد که بسیار عجیب به نظر می‌رسید و باعث تداخل در برنامه نشست خبری طاهری شد. همچنین سیستم صوتی سالن کنفرانس نیز مشکلات عدیده‌ای داشت که تا پایان جلسه هم مرتفع نشد.

وی در خصوص عملکرد داور در بازی پرسپولیس مقابل سایپا اضافه کرد: مسائلی در این مورد وجود دارد. گلی که خوردیم با خطای بازیکن حریف رقم خورد و گل صحیح ما را مردود اعلام کردند. سال قبل هم موضوعاتی بود که نیاز به بحث کارشناسی نداشت. این مسائل وجود دارد اما باید بدانیم روند سوت زدن چگونه بوده است. کارشناسان باید بگویند به طور کلی داور صلاحیت قضاوت در این بازی را دارد یا نه، هرگز کسی این موضوعات را مطرح نمی‌کند. ما پارسال به خاطر همین داوری‌ها متضرر شدیم، البته من معتقدم داوری امر مقدسی است باید به داوران احترام بگذاریم چون در لحظه سوت می‌زنند ولی باید داوران هم مناسب با هر بازی انتخاب شوند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به بدهی‌های خارجی این باشگاه گفت: پرونده‌های شکایت داریم که مربوط به داخلی‌ها و خارجی‌هاست. حتی در فعالیت‌های غیرورزشی هم بدهی‌هایی داریم اما نمی‌خواهیم متضرر شویم. با کمک اداره حقوقی که داریم کارها را پیش می‌بریم. می‌خواهیم بدون اینکه پولی از باشگاه پرسپولیس برود طرف شاکی نیز به حق و حقوق خود برسد. در مورد پرونده ژوزه هم باید بگویم حکم اولیه صادر شده که طبیعتا فرایند خودش را دارد، انشاءالله بتوانیم موضوع را مدیریت کنیم ولی من نمی‌توانم در مورد بدهی‌های باشگاه عددی بگویم چون طرف شاکی یکسری دلایل دارد و ما ادله خودمان را داریم، مثلا در مورد پرونده گابریل و اومانیا به توافقات خوبی رسیدیم اما این پرونده‌ها همچنان ادامه دارد.

طاهری در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا لوگوی باشگاه پرسپولیس روی پیراهن این تیم خیلی ریز نقش بسته است، یادآور شد: شاید من هم با نظر شخص شما موافق باشم اما واقعیت این است که در مورد این مسئله اسپانسر تصمیم‌گیرنده است اما سعی می‌کنیم در بازی‌های آسیایی لوگوی باشگاه روی پیراهن بزرگتر نقش بسته شود.

وی ادامه داد: ضمن اینکه روز خبرنگار را به شما خبرنگاران تبریک می‌گویم از شما یک خواهش دارم. در مسئله مشخص کردن اسپانسر باشگاه پرسپولیس را یاری کنید. ما اسپانسر‌مان مشخص است و این وظیفه شما رسانه‌هاست که در این مسئله تاکید داشته باشید.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان در مورد بلیت‌فروشی گفت: در مورد بلیت‌فروشی توافقاتی با سازمان لیگ داشته‌ایم و در تلاشیم خدمات بیشتری را برای هواداران در برگزاری بازی‌ها داشته باشیم. این مسئله در مورد باشگاه استقلال هم صدق می‌کند و انشاءالله هر دو باشگاه در آینده خدمات خوبی برای هواداران‌شان خواهند داشت و در جلسات بعدی در مورد این مسئله توضیحات بیشتری خواهم داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.