هافبک دفاعی تیم فوتبال تراکتورسازی تأکید کرد که مصدومیتش برای بازی در لیگ برتر برطرف شده، اما از لحاظ بدنی شرایط ایده‌آلی ندارد.

سینا عشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درمورد وضعیت فعلی‌اش گفت: من از لحاظ پزشکی مشکلی بابت بازی ندارم و پنج روز است که با تیم تمرین می‌کنم. می‌توانم بازی کنم، اما همه چیزی به صلاحدید کادر پزشکی و کادر فنی بستگی دارد. از لحاظ بدنی هم شرایط ایده‌آلی ندارم و باید زمان بگذرد تا به بهترین وضعیت ممکن برسم. هر تصمیمی که در مورد من بگیرند برایم قابل قبول است و امیدوارم برای تیمم بازیکن تأثیرگذاری باشم.

وی در ادامه به دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اشاره و عنوان کرد: بازی در آبادان واقعاً سخت است، چون طرفداران صنعت نفت متعصبانه تیم‌شان را تشویق می‌کنند. با این حال ما هر جا بازی کنیم، احساس می‌کنیم که میزبان هستیم، چون در همه شهرها طرفدار داریم. پارسال حتی وقتی برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، به خارج از ایران هم می‌رفتیم، طرفدار داشتیم. می‌دانم بازی با صنعت نفت سخت است، آنهم در شرایطی که در اولین مسابقه هم نتیجه لازم را نگرفته‌ایم. امیدوارم ضعف‌ها را از بین برده و آبادان را با پیروزی ترک کنیم.

هافبک دفاعی تیم فوتبال تراکتورسازی در واکنش به منتشر شدن مبالغ قراردادهای بازیکنان و مربیان اظهار کرد: به‌نظر من این موضوع درست نیست و یک مسئله شخصی محسوب می‌شود. امیدوارم در فصل‌های آینده جلوی این چیزها گرفته شده و دیگر قراردادها را منتشر نکنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.