مدیر باشگاه روستوف در پی رأی فدراسیون فوتبال روسیه مبنی بر عدم جذب بازیکن جدید توسط این تیم به خاطر بدهی مالی گفت: معتقدم هستم که نباید درباره رقم بدهی‌های روستوف صحبتی کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدراسیون فوتبال روسیه جمعه گذشته روستوف و ۱۱ تیم دیگر لیگ برتری و دسته اولی را به خاطر بدهی‌های مالی و عدم پرداخت مطالبات بازیکنان پیشین خود از جذب بازیکن جدیدی تا زمان تسویه حساب کامل محروم کرد.

در این میان سایت ورزش روسیه به نقل از ولادیمیر کروپین، مدیر باشگاه روستوف نوشت: نباید درباره رقم دقیق بدهی‌های روستوف صحبت کنیم. تاخیر پرداختی‌های ما کم است و مسئولان دولتی ناحیه روستوف به اتفاق این باشگاه تمام تلاش خود را برای پرداخت مطالبات انجام خواهند داد.

مدیر تیم آزمون و عزت اللهی اظهار داشت: خیلی زود است که بخواهیم درباره رقم دقیق بدهی‌های مالی باشگاه روستوف حرفی بزنیم. ما یک شرکت حسابرسی مستقلی را استخدام می‌کنیم که می‌تواند میزان بدهی‌های ما را مشخص کند.

کروپین گفت: کار روی انتخاب اسپانسر نهایی باشگاه روستوف ادامه دارد و با مشخص شدن آن مشکلات مالی را رفع خواهیم کرد. این اتفاق می‌تواند منجر به قهرمانی روستوف هم شود.

روستوف به خاطر مشکلات مالی نتوانسته حضور فعالی در فصل نقل و انتقالات تابستانی اروپا داشته باشد و حتی قربان بردیف، سرمربی ترکمنستانی یاران آزمون و عزت اللهی بارها به این مسئله اشاره کرده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.