مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تاکید کرد که تیمش بازی سختی را مقابل صنعت نفت آبادان در پیش خواهد داشت.

محمد ایران‌پوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره توقف تراکتورسازی در اولین بازی فصل مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: ما نسبت به حریف برتری داشتیم و متأسفانه چند موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادیم. هرچند از لحاظ بدنی در شرایطی ایده‌آلی قرار نداشتیم، ولی با همین وضعیت باید با اختلاف سه گل حریف را شکست می‌دادیم.

وی در واکنش به انتقادهای صورت گرفته از عملکرد خط دفاعی تراکتورسازی عنوان کرد: اگر گلی زده می‌شود یا اگر گل می‌خوریم، تمامی بازیکنان نقش دارند. معتقدم تیم ما در دفاع تیمی مشکل داشت و همین موضوع باعث شد تا حریف روی موقعیت‌های محدودی به گل برسد.

ایران‌پوریان از آمادگی تیمش برای تقابل با صنعت نفت آبادان در هفته دوم لیگ برتر یاد کرد و گفت: بازی آسانی در پیش نداریم. جو ورزشگاه اختصاصی صنعت نفت قطعاً به سود ما نخواهد بود و از طرفی باید با گرمای هوا بجنگیم. صنعت نفت تیم پرطرفداری در فوتبال ایران محسوب می‌شود و قطعاً کار بسیار سختی درپیش خواهیم داشت. هواداران آنها مطمئناً تیم خودشان را تشویق خواهند کرد و امیدوارم شاهد یک بازی خوب باشیم.

مدافع تراکتورسازی در خصوص رسانه‌ای شدن مبالغ قراردادها خاطرنشان کرد: هر بازیکنی هرچقدر می‌گیرد، قطعاً حقش است، اما معتقدم مبالغ قراردادها یک موضوع شخصی محسوب شده و نباید رسانه‌ای شود. اگر قرادادها را منتشر می‌کنند، پس بهتر است واقعیت‌های دیگر را هم بگویند. من در شش سال گذشته سابقه نداشته که به‌صورت کامل پول قراردادهایم را دریافت کنم و خیلی از بازیکنان هم چنین شرایطی دارند. از طرفی ما مالیات پولی را می‌دهیم که هنوز دریافت نکرده‌ایم و این موضوع واقعاً به ضرر فوتبالیست‌ها تمام می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.