سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان لندنی به نوعی به جدایی مهاجم اسپانیایی‌اش از این تیم در این تابستان اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در شکست ۳ بر ۲ شب گذشته (شنبه) چلسی مقابل رئال مادرید در چارچوب جام قهرمانان بین‌المللی ۲۰۱۶، دیه‌گو کاستا بار دیگر در ترکیب آبی‌پوشان لندنی قرار نگرفت. این در حالی است که بازگشت این مهاجم اسپانیایی را به اتلتیکومادرید نسبت داده‌اند، اما با پیوستن کوین گامیرو از سویا به روخی‌بلانکو این احتمال حالا کمرنگ‌تر از گذشته شده است.

آنتونیو کونته در پی شکست شاگردانش برابر رئال مادرید مقابل ۱۰۵ هزار تماشاگر، در پاسخ به پرسش خبرنگاری که در خصوص آینده مهاجم ۲۷ ساله‌اش سئوالی پرسید، اظهار داشت: کاستا، امروز بازیکن چلسی است. او بازی نکرد، چون مصدوم بود. اگر پیشرفتی در تمرینات از او ببینم، ممکن است در دیدارهای بعدی‌مان بازی کند.

وی در ادامه اظهار داشت: من در مورد امروز صحبت می‌کنم و کاستا امروز بازیکن چلسی است. به‌هر حال شرایط بازار نقل‌و‌انتقالات به این شکل است. فردا اگر از من بپرسید که آیا دیه‌گو در چلسی خواهد ماند؟ خواهم گفت: «نمی‌دانم».

سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان لندنی در خصوص آینده اسکار، هافبک برزیلی این تیم هم اظهار داشت: در حال حاضر تمامی ۲۹ نفری که در اختیار دارم، بازیکن چلسی هستند. پس از این دوره خیلی واضح و روشن‌تر در این مورد صحبت خواهم کرد. قطعاً بازیکنانی در تیم چلسی خواهند ماند و برخی دیگر از جمع ما جدا خواهند شد. به‌هر حال فوتبال همین است.

کونته تصریح کرد: از بازیکنانی که در اختیار دارم، راضی هستم. تعهد و رفتار آنها خیلی خوب بوده است، اما پس از این دوره آماده‌سازی، تصمیم نهایی در مورد بازیکنان مازاد را خواهم گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.