سرمربی بارسلونا پس از برتری مردانش برابر سلتیک به تمجید از عملکرد بازیکن ۲۴ ساله خود پرداخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پیروزی ۳ بر یک شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال بارسلونا مقابل سلتیک در دوبلین در چارچوب جام قهرمانان بین‌المللی ۲۰۱۶، سرخی روبرتو در چندین پست برای آبی‌و‌اناری‌ها بازی کرد که تمجید سرمربی این تیم را از وی به‌همراه داشت.

لوئیس انریکه پس از این بازی گفت: بازیکنانی که می‌توانند در چندین پست بازی کنند، خیلی مهم هستند. سرخی روبرتو بیشتر در پست بال بازی خواهد کرد، اما اگر نیاز به سرخی داشته باشیم او در پست هافبک دفاعی یا هافبک میانی هم توانایی بازی دارد. هر کجا که روبرتو بازی کند، به‌خوبی به وظیفه‌اش عمل می‌کند، از این رو او بازیکن خیلی مهمی برای ماست.

وی در ادامه اظهار داشت: پیروزی در این دیدار برای ما اهمیت داشت و این نکته مثبتی است که بدون مصدوم این بازی را به پایان رساندیم.

سرمربی بارسلونا در خصوص تمدید قراردادش با این تیم هم اظهار داشت: من تنها نگران تمرین فردای تیمم هستم و اعضای هیئت مدیره باشگاه هم از شرایط مطلع هستند.

انریکه در تمجید از رقیب شب گذشته بارسا هم گفت: شور و شوق تیمی سلتیک در این دیدار خوب بود. آنها حالا باید بازی برگشت خود در مرحله سوم انتخابی لیگ قهرمانان اروپا را انجام بدهند. بازیکنان آنها باید به مربی جدید خود عادت کنند و امیدوارم این اتفاق زودتر رخ دهد. انتظار دارم که سلتیک به مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کند. حضور چنین تماشاگرانی در لیگ قهرمانان فوق‌العاده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.