سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن اعلام کرد که به خرید مهاجم اسپانیایی رئال مادرید راغب است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید چندی پیش به خسه رودریگس پیشنهاد کرد که سانتیاگوبرنابئو را برای به‌دست آوردن زمان بیشتر جهت حضور در میادین، ترک کند، اما شاید او تصور نمی‌کرد که مهره مازاد تیم او یکی از بازیکنانی باشد که تیم بزرگی مانند پاری‌سن‌ژرمن به سراغش برود. اونای امری، سرمربی جدید PSG گفته است که اگر امکانش باشد این مهاجم اسپانیایی را به‌خدمت خواهد گرفت.

امری که به واسطه دوران مربیگری‌اش در سویا شناخت خوبی از خسه دارد سال ۲۰۱۳ نیز تلاش فراوانی انجام داد تا بازیکن مورد علاقه‌اش را به آندلس ببرد، اما آن سال رئالی‌ها حاضر به فروش مهاجم جوان‌شان نشدند. امسال اما زیزو صراحتاً اعلام کرده است که خسه جزو بازیکنان مازاد تیم اوست و به این ترتیب کار امری برای به‌خدمت گرفتن مهاجم نیمکت‌نشین کهکشانی‌ها آسان‌تر به‌نظر می‌رسد.

امری در این خصوص به نشریه پاریسین گفت: من خسه را خوب می‌شناسم و می‌دانم که او چه بازیکن بزرگی است. این امکان وجود دارد که ما با او قرارداد ببندیم.

با توجه به اینکه تنها یک سال دیگر از قرارداد خسه با رئال مادرید باقی مانده است، PSG امیدوار است که بتواند قهرمان اروپا را برای پایین آوردن قیمت مهاجم ۲۳ ساله‌اش متقاعد کند. طبق گزارش مارکا، یکی از شروطی که رئال مادرید برای فروش خسه گذاشته این است که کهکشانی‌ها اجازه داشته باشند، در صورت تمایل بازیکن خود را پس بگیرند، شرایطی مشابه با قرارداد آلوارو موراتا با یوونتوس که تابستان امسال دوباره به رئال مادرید برگشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.