مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز تأکید کرد که تیمش در بازی مقابل ماشین سازی محکوم به پیروزی است.

محمدرضا خلعتبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد وضعیت گسترش فولاد بعد از تساوی در اولین بازی خانگی گفت: ما در شرایطی مساوی کردیم که چند فرصت خوب را از دست دادیم و می‌توانستیم برنده باشیم. معمولاً اکثر تیم‌ها در ابتدای لیگ به‌دلیل بدنسازی سنگین دچار مشکل می‌شوند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. مطمئناً در بازی‌های آینده وضعیت گسترش فولاد بهتر خواهد شد. امیدوارم بردهای تیم ما از بازی بعدی شروع شود.

مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با اشاره به دربی تبریز و دیدار این مقابل ماشین سازی گفت: مطمئناً مسابقاتی که بین تیم‌های تبریزی برگزار می‌شود جذابیت‌های خاصی برای هواداران فوتبال در تبریز دارد. این بازی هم مطمئناً جذاب خواهد بود و فکر می‌کنم هر دو تیم دنبال بازی تهاجمی باشند. ما در بازی اول دو امتیاز حساس از دست دادیم و حالا محکوم به شکست دادن ماشین سازی هستیم.

خلعتبری در مورد شکست تیم سابقش سپاهان در هفته اول و شروع انتقادها از این تیم گفت: نتایج سپاهان ارتباطی به من ندارد و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. به هر حال سپاهانی‌ها تصمیم گرفتند تغییراتی در تیم‌شان ایجاد کنند. مطمئناً این تغییرات نیاز به زمان دارد تا نتیجه بدهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.