مهاجم سوئدی شیاطین سرخ از پیوستن هافبک فرانسوی بانوی پیر به منچستریونایتد استقبال کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زلاتان ابراهیموویچ که در پیروزی ۵ بر ۲ شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال من‌یونایتد در دیداری دوستانه مقابل گالاتاسرای در شهر گوتنبرگ سوئد، در نخستین توپی که به او رسید در دقیقه چهارم دروازه حریف را با ضربه قیچی گشود و اولین گل تیمش و اولین گل خود را با پیراهن شیاطین سرخ به‌ثبت رساند، از انجام اولین بازی‌اش برای این تیم ابراز خوشحالی کرد.

مهاجم سوئدی شیاطین سرخ پس از این بازی به خبرنگاران گفت: احساس خیلی خوبی دارم. نیمه اول متوسط بود، اما نیمه دوم خوب بود. این اولین بازی‌ام برای منچستریونایتد بود و حالا خیلی برایم مهم است که به‌لحاظ فیزیکی و استقامتی خودم را آماده کنم.

وی در ادامه اظهار داشت: گلزنی در خاک سوئد حتی حس بهتری به من داد و فوق‌العاده بود. واقعاً شگفت‌انگیز بود. در کشورم حمایت فوق‌العاده‌ای از ما صورت گرفت. من نمی‌توانم در کشورم ناکام باشم.

ایبرا همچنین در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «کانال ۵» سوئد گفت: اتفاق بزرگی در منچستریونایتد در حال رخ دادن است که خیلی هیجان‌‌انگیز به‌نظر می‌رسد. اگر پوگبا هم به ما ملحق شود، حتی خیلی هیجان‌انگیزتر هم خواهد شد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، پیوستن پل پوگبا به منچستریونایتد قطعی است و این هافبک ۲۳ ساله به‌زودی در ازای ۱۱۰ میلیون یورو از یوونتوس جدا و به تیم پیشین خود بازخواهد گشت. هرچند مینو رایولا، مدیر برنامه‌های این بازیکن عنوان کرده که هنوز توافقی مابین دو باشگاه یوونتوس و منچستریونایتد صورت نگرفته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.