پزشک معالج وحید شمسایی گفت: شمسایی برای ادامه بازی کردن هیچ مشکلی ندارد و می‌تواند بدون هیچ محدودیتی به ورزشش ادامه بدهد.

دکتر بهلولی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص وضعیت وحید شمسایی که روز گذشته در بیمارستان بستری شد خاطرنشان کرد: حال عمومی شمسایی خوب است و خوشبختانه هیچ گرفتگی عروق ندارد. قول می‌دهم او روز جمعه می‌تواند بازی کند و مشکلی برای ادامه فوتسالش ندارد.

وی در مورد اینکه چه زمانی شمسایی مرخص خواهد شد، یادآور شد: او باید تا فردا تحت مراقبت باشد و فشار او را کنترل کنیم و فردا از بیمارستان مرخص خواهد شد. در هر صورت خوشبختانه او هیچ مشکلی ندارد و می‌تواند که به فعالیتش در ورزش هم ادامه دهد.

پزشک وحید شمسایی در مورد اینکه علت ناراحتی این بازیکن چه بوده است، یادآور شد: او اسپاسم عروق داشته که بر اثر فشار عصبی یا احساس خستگی به وجود آمد. به هر حال خوشبختانه همانطور که گفتم مشکل خاصی ندارد.

بهلولی در مورد اینکه آیا شمسایی می‌تواند همچنان به فوتسال ادامه دهد، گفت: بله او هیچ مشکلی برای ورزش کردن ندارد و با خیال راحت می‌تواند پس از مرخص شدن از بیمارستان به ورزشش ادامه بدهد و هیچ محدودیتی برای او قائل نمی‌شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.