سرمربی ترکمنستانی روستوف پس از اولین پیروزی فصل جدیدش اظهار داشت: این بازی بسیار سختی بود و ما ۳ امتیاز ارزشمند را کسب کردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال روستوف شب گذشته در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر روسیه مقابل اورنبورگ با پیروزی زمین بازی را ترک کرد و موفق شد ۳ امتیاز ارزشمند خانگی را کسب کند.

سردار آزمون در این دیدار برای روستوف ۹۰ دقیقه کامل بازی کرد و سعید عزت اللهی دیگر بازیکن ایرانی ملی‌پوش روستوف در ابتدای نیمه دوم تعویض شد.

قربان بردیف سرمربی ترکمنستانی روستوف پس از اولین پیروزی فصلش اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود. تیم اورنبورگ یکی از تیم‌های قدیمی و ریشه دار است. این تیم ترکیب قدرتمندی دارد و سرمربی آن یکی از مربیان جوان و صاحب فکر است. اما درباره تیمم باید بگویم که در ترکیب تیم مشکلاتی وجود دارد به همین خاطر ترکیب‌های مختلف را استفاده می‌کنیم تا اشتباهاتی را که در بازی اندرلخت مرتکب شدیم برطرف کنیم.

بردیف در ادامه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

* چرا سعید عزت اللهی را در نیمه دوم تعویض کردید؟

ما برنامه ریزی کرده بودیم زیرا می‌خواستیم بازی رو به جلو و پرفشاری را ارائه دهیم به همین خاطر پیش از تعویض او باستوس را به زمین بازی آوردم. ما گزینه‌های زیادی را برای اجرای تاکتیک خود داشتیم.

* آیا روستوف برای بازی برگشت مقابل اندرلخت آماده است؟

ما در شرایط عادی به سر می‌بریم. از فردا تمرینات خود را با قدرت آغاز می‌کنیم و تاکتیک‌های مختلف را پیدا می‌کنیم.

* آیا مصدومی در ترکیب تیم است؟

برنامه ریزی کردیم که اروخین برای بازی برگشت مقابل اندرلخت خواهید رسید. او آماده بازی کردن است. وضعیت دومبیا بد است و دچار پارگی رباط صلیبی شده است و برای بازی مقابل اندرلخت نمی‌رسد. برای او آرزوی سلامتی می‌کنیم تا بزودی به زمین بازی برگردد.

* چه برنامه‌ای برای آینده روستوف دارید؟

به دنبال بازیکنان جدیدی بودم اما با توجه وضعیت مالی باشگاه نمی‌توانم بازیکنان جدیدی را جذب کنم. ما باید بضاعت مالی باشگاه را درنظر بگیرم. درباره این موضوع خیلی زود با فرماندار روستوف به توافق خواهیم رسید.

* هدف روستوف در این فصل چیست؟

یک بار دیگر تکرار می‌کنم ما در هر بازی برای پیروزی به میدان می‌روم.

* از عملکرد بوخاروف(مهاجم روستوف) رضایت داشتید؟

بله. هر ۳ مهاجم ما خیلی خوب فوتبال بازی می‌کنند. سخت است که تمام بار خط حمله به دوش آزمون باشد و ما باید از تمام آنها کمک بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.