زلاتکو کرانچار، سرمربی یاران علی کریمی در تیم دینامو زاگرب کرواسی به رکورد تازه ای دست یافته و دارای عملکرد بسیار عالی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت عصر کرواسی پس از پایان دومین بازی تیم دینامو زاگرب در لیگ این کشور به بررسی عملکرد زلاتکو کرانچار در تیم محبوبش پرداخت.

زلاتکو کرانچار پس از انتخاب به عنوان سرمربی جدید دینامو زاگرب برای سومین بار در پنج بازی اخیر تیمش به چهار پیروزی و یک تساوی دست یافت. یاران علی کریمی ابتدا تیم واردار مقدونیه را در مرحله دوم لیگ قهرمانان اروپا در دو بازی رفت و برگشت شکست دادند.

دینامو سپس در لیگ کرواسی برابر لوکوموتیو زاگرب به پیروزی رسید و در بازی رفت مرحله سوم لیگ قهرمانان اروپا نیز تیم دینامو تفلیس را شکست داد. یاران کریمی در پنجمین بازی نیز شب گذشته (جمعه) در لیگ کرواسی مقابل تیم اسلاون بلوپو به تساوی بدون گل رضایت دادند.

زلاتکو کرانچار در ۱۱۰ بازی به عنوان سرمربی در تیم دینامو زاگرب کرواسی به ۷۵ پیروزی، ۱۶ تساوی و ۱۹ شکست دست یافت. سیسو که لقب کرانچار در کرواسی است چهار عنوان قهرمانی لیگ این کشور را برای دینامو به ارمغان آورد و عملکرد او در این تیم مطرح بسیار عالی است.

ژلیکو کوپیچ، سرمربی ۳۸ ساله تیم اسلاون بلوپو، اولین مربی است که ترمز پیروزهای زلاتکو کرانچار با دینامو زاگرب در سومین دوره حضورش در این تیم پرطرفدار کرواسی را کشید.

کرانچار اولین شکست در دوره نخست حضورش به عنوان سرمربی تیم دینامو زاگرب را پس از ۹ بازی پذیرا شد. ۱۹ مارس ۱۹۹۵ میلادی استانکو مرشچیچ، اولین مربی نام گرفت که مانع تداوم شکست ناپذیری کرانچار در دینامو زاگرب شد.

سرمربی دینامو زاگرب در دومین دوره مربیگری اش در این تیم در سال ۱۹۹۸ میلادی در ۱۷ بازی فقط یک شکست را برابر زادار به رهبری ایوان کاتالینیچ پذیرا شد.

تیم دینامو زاگرب پس از ۱۸ سال دوباره زلاتکو کرانچار را روی نیمکت خود نشاند تا دوازدهمین قهرمانی متوالی لیگ کرواسی را با این اسطوره قدیمی خود فتح کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.