اصفهان – سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: هدف سایپا در مسابقات لیگ برتر امسال، رسیدن به سهمیه آسیایی و جایگاه شایسته‌ای در جدول رده‌بندی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی عصر شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته دوم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور با اشاره به شرایط ذوب‌آهن اظهار داشت: از بازگشت به اصفهان بسیار خوشحال هستم و بدون شک فردا در دیدار بسیار حساسی به مصاف تیم بسیار خوب و شایسته ذوب‌آهن، خواهیم رفت.

وی با بیان اینکه ذوب‌آهن یکی از تیم‌های خوب و قابل احترام لیگ برتر به شمار می‌رود که از کادر فنی و بازیکنان خوبی استفاده می‌کند، ادامه داد: بازیکنان ذوب‌آهن از هماهنگی بسیاری برخوردار هستند و با توجه به دو قهرمانی خود، انگیزه بسیاری دارند اما ما نیز برای کسب نتیجه قدم به این مسابقه می‌گذاریم.

سرمربی تیم سایپای البرز با اشاره به شرایط تیمش ادامه داد: با این حال، تیم مقابل ما سه سال به هماهنگی رسیده اما سایپا تیمی جدید است که بازیکنان تازه‌ای جذب کرده و برای هماهنگی بیشتر باید تلاش بسیاری صورت دهد.

وی با اشاره به پیش‌بینی‌اش از شرایط سایپا در مسابقات لیگ امسال گفت: ما در بازی گذشته با وجود ارائه عملکرد خوب، مقابل پرسپولیس شکست خوردیم و ممکن است اتفاقاتی نظیر این در ابتدای فصل صورت گیرد اما باید کاری کنیم که عملکرد تیم به مرور زمان بهتر شده و روی نقاط ضعف خود در ادامه کار کنیم.

فرکی به انتظارش برای کسب سهمیه آسیایی اشاره کرد و افزود: هدف نخست ما در مسابقات امسال، کسب رتبه‌ای در بالای جدول و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است و امیدوار هستم که به این هدف دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به بازگشتش به اصفهان بعد از اتفاقات ناگوار فصل گذشته با تیم سپاهان ادامه داد: به هر حال اگرچه فصل گذشته اتفاقات ناخوشایندی صورت گرفت اما به عنوان یک سرمربی، توجهی به این موضوعات نمی‌کنم و تلاش من فراموش کردن اتفاقات بد گذشته و تمرکز بر آینده و بازی فردا خواهد بود.سن‌

سرمربی سایپا با اشاره به رویارویی مسعود حسن‌زاده با تیم سابقش در ترکیب تیم سایپا اضافه کرد: مسعود حسن‌زاده یکی از شاگردان خوب من به حساب می‌آید که در ذوب‌آهن کمتر به میدان می‌رفت و خوشحال هستم که با حضور او، شرایط خوبی در خط حمله حاکم است. بدون شک او در آینده یکی از بهترین‌های لیگ برتر خواهد بود و مشکل ما را در گلزنی حل خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.